t>

Breaking News

Wanita Kena Lempang Kaw2 Sebab Salah Parking Kereta (Video Inside)


Gila. Kurang ajar betul. Aku yang tengok pun rasa menyirap. Kalau salah parking minta alihkan kereta dah la. Buat apa nak belasah orang. Yang belasah tue dua orang laki plak tue. Memang dasar dayus.

Untuk rekod. Kejadian ini berlaku di China. Dia belum jumpa lagi wirawati Malaysia, Kiki The Stereng Lock. Hanya Kiki aje yang boleh mengajar manusia2 dua ekor yang dayus itu.

HAHAHA..

Punca wanita itu kena lempang kaw2 adalah disebabkan dia salah meletakkan kereta miliknya ke atas ruang parking milik orang lain. Ruang parking tersebut dah disewakan kepada empunya yang melempang wanita dalam video tersebut. 

Dek kerana marah disebabkan wanita itu meletakkan kereta di ruang parking miliknya, lelaki tersebut bersama rakannya mengamok kaw2 sampai lempang melempang wajah wanita tersebut. Tak cukup dengan lempang, kereta wanita tersebut pun jadi mangsa amukan lelaki tersebut.

Bongok.

Ada mulut taknak guna. Ada akal taknak fikir. Dia salah park, ko suruh dia alih sudah. Bajet hero belasah perempuan ramai2. Insiden neh dah viral di laman sosial. Disebabkan rakaman yang tersebar. Wanita yang kena lempang tue mesti rasa trauma sekarang neh. Buat salah sikit macam takde maafnya langsung. 

Haiyaaa..