Iklan Pesta Arak - MBSA Tipu Untuk Perangkap Khalid Samad Dan PR Di Selangor?

Mengenai papan iklan festival arak terbesar. Rupa2nya yang cakap papan iklan tue photoshop ialah Khalid Samad.



Oke. Aku taknak kondem si Khalid Samad dalam isu photoshop. Aku rasa dia fikir macam tue sebab geng2 UMNO kan suka fitnah. Then satu lagi. Dia rasa takan la Carlsberg bingai sangat nak buat festival arak secara terbuka kat tempat ramai penduduk muslim.

Tapi. Malangnya memang iklan tersebut wujud. Ada. Dan Carlsberg tidak bingai. Yang bingai ialah PR. Carlsberg geng BN. Sebab saham syarikat Carlsberg geng2 BN. Dan bila geng2 PR dok sakan berpecah akibat iklan Carlsberg maka yang bingai ialah PR. Memang tujuan mereka nak pecahkan korang dan dorang berjaya. Bayangkan. Tiap2 anjur tertutup. Pasal apa tahun neh buat terbuka?

Nampak?

So fikir2kan la ek.

MBSA menerusi kenyataan Datuk Bandarnya, Mohd Jaafar Mohd Attan, kata pihaknya tidak tahu menahu tentang iklan tersebut. Dan iklan tersebut adalah haram.

Haram?

Tatau?

Apa kau ingat syarikat Carlsberg neh kecik anak ke woi?

Jenis main keluar duit pasang iklan macam ko keluar duit beli barangan dapur? Dorang semua ada proper invoice, DO apa semua cukup. Daripada buat pengiklanan sampai ke pihak yang pasang dan review iklan kat tapak lokasi, semua nya ada tertib dan protokol. It's about money and promotion kot.

Sorry MBSA. Alasan kau aku tak boleh kawtim. Aku syak orang2 bebal je percaya alasan kau. Sekarang iklan tue dah diturunkan. Depa ganti dengan iklan makanan. Ce tanya macam mana iklan makanan ada kat situ plak? MBSA tatau lagi ka apa? Ke iklan haram juga?

MUAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA..

HADOI LA.

HIDUP2 NAK PERBODOHKAN ORANG.

MBSA tak nak mengaku. Meaning taknak amek risiko dan tanggungjawab.

Khalid Samad plak terus kena bambu. Sebab tak habis2 burukkan situasi dengan kenyataan yang pelik2.

PR plak terus bergaduh sesama sendiri, muslim vs non muslim.

Dan syarikat kapitalis arak? Tetap enjoy collect money. Hari jumaat neh hari kemuncak festival arak. Korang teruskan gaduh macam biasa. Kami nak kira duit yang masuk dalam syarikat kami okayyyy. Tingggg. 

Oke bai.

MUAHAHA..

Share this :

Previous
Next Post »