t>

Breaking News

Punca Sebenar TMJ Teranjang Tiang Didedahkan.

Semalam TMJ terajang sebatang tiang yang tidak berdosa. Tak semena-mena tiang itu masuk hospital dan koma. Rujuk sini. Dan tak semena-mena juga penyokong JDT bangkit mengamok kat beberapa page bagi membela kredibliti TMJ yang teruk tercalar akibat tindakan teranjang tiang itu yang jelas terpapar di kaca tv.

Oke. Ada banyak geng2 JDT menyebut bahawa tindakan teranjang tiang yang dibuat oleh TMJ adalah untuk celebrate kemenangan dan rasa syukur yang amat akibat kemaraan JDT ke pusingan seterusnya. Iaitu separuh akhir Piala Malaysia.

Dan beginila cara SYUKUR yang ditunjukkan oleh TMJ akibat kemenangan JDT 3 - 1 ke atas Terengganu malam tadi.


Cara syukur yang unik sekali.

Dan berikut kat bawah ini lah penjelasan mereka ;


Tak kurang juga ramai yang membela tindakan teranjang tiang tersebut ;



Bahkan sampai nak amek tindakan terhadap page troll aksi sepak tiang ;


Menghasut ka Sukan STAR? Dalam bola sepak. Kalah menang adat pertandingan. Menganjing pun adat bola sepak. Takan nak tangkap seriyus kot? Dah lue p terajang depan kamera dah kenapa?

Ada macam2 alasan yang penyokong2 JDT beri bagi menghalalkan tindakan terajang tiang by TMJ.

- TMJ tunjukkan rasa bersyukur

- TMJ lepas geram sebab penyokong Terengganu biadap

- TMJ sepak tiang sendiri

- Aksi TMJ simbolik

- TMJ punya harta dia punya suka

- TMJ terjatuh sebelum itu, itu sebab dia bengang.

Tatau mana satu alasan yang betul. Alasan2 yang dorang bagi pun tak konsisten antara satu sama lain. Tunggu je la TMJ jawab sendiri kenapa dia teranjang tiang. Tak payah sibuk jadi jurucakap dia la. Macam dia takde mulut nak buat statement.

Tindakan teranjang tiang tue membuktikan lagi cakap2 orang bahawa TMJ tue PANAS BARAN. Orang troll sebab dia tunjukkan depan2 dia punya sikap PANAS BARAN. Dah la bawa 'keturunan anak raja'. Tunjukla contoh yang baik sikit selaras dengan gelaran yang dia bawa. 

Tekanan yang dihadapi oleh JDT tak sama macam Kelantan dulu2. Kelantan dulu2 dianaktiri. Media kaki spin. Atas dasar menyelit elemen politik. JDT pula bagaimana? Sikap ketua Korang sendiri kot. Berlapang dada dengan kritikan. Terbuka la dengan penambahbaikan. Ada yang bagusnya TMJ dan JDT neh. Aku suka. Ada banyak perkara2 baik tentang dorang. Tapi please la. Jangan bawa kepala sendiri dalam sukan bola sepak boleh tak. 

Last ;


Jangan marah ahhh..

MUAHAHAHAHAHAHA..