Makan Anak Pun Jasa UMNO - Doktor Kena Kutuk KAW2 Di Laman Sosial.

Kesian.

Belajar pandai2. Masuk UMNO terus jadi bodoh piang. 

Yang kerja mencari rezeki tue kau.
Yang membeli barangan untuk dimasak kat pasar tue bini kau.
Yang masak tue bini kau.
Yang menyuap anak2 makan diri mereka ataupun bini kau.
Alih2 UMNO yang dapat kredit?

WAKAKAAKKA..

Tang mana MAKAN PUN ATAS JASA BAIK UMNO?

Aku yang tak sokong UMNO pun boleh jek makan.
Bersepah2 lagi manusia kat dunia neh yang tak kenal UMNO pun masih lagi makan.
Bahkan ada yang beria2 sokong UMNO usah kata makan, kena tindas pun ada. Ingat UMNO kau tue suci ka?

Pelik aku.

Dia yang belajar susah payah. Belajar pandai2 untuk jadi doktor. Orang tua dia bekerja tak kira waktu mencari rezeki nak membesarkan dia supaya dia menjadi seseorang yang bijak pandai. Alih2 bila dah besar, dah pandai, dah jadi doktor, yang dapat kredit tue UMNO? Bukan mak bapak ka?

HAHAHAHA.. 

Kesian tengok akal doktor neh. Membodek langgar segala. Sekali terpapar kebodohan diri. Kena kutuk kaw2 di laman sosial. Komen lebih seribu semua dok pakat2 kutuk doktor neh ja. Nak p berubat kat doktor macam neh ka? Taknak aku. Risau. Takut woi.

Kritikan2 terhadap doktor UMNO di laman sosial ;






Video ucapan doktor tersebut yang mengatakan makan anak pun atas jasa UMNO ;

Klik sini jika video gagal load.


Masuk UMNO yang bijak pun jadi bebal. Habis jahanam.

HA HA HA

Share this :

Previous
Next Post »