t>

Breaking News

PAS Parti Ajaran Sesat, Pesongkan Akidah Umat Islam - Ku Nan.


Ya tuhan. Tengokla siapa yang bercakap.

Apa pandangan korang. Kalau ada seseorang menteri tue kan. Dia kaki mabuk2. Minum arak sampai terlanggar2 kerusi kat sesuatu lokasi yang private untuk geng2 VVIP aje. And then. Suatu hari. Dia boleh kata orang sesat. Padahal dia kaki mabuk2 tak ingat dunia.

Apa pandangan korang agaknya? Well. Ini cuma satu persoalan aje. Kalau ada yang terasa, atau kalau menteri tue nak terasa, amatlah digalakkan untuk terasa. Oke?

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA


We say sesat NO to any people because of politicalious punya thingy la Ku Nan. Untuk mengatakan sesuatu pihak itu membawa ajaran sesat dan memesongkan akidah umat Islam dalam FORUM apa barang.

Kalau betul sesat, bawa la ke perundangan negara.
Lapor polis.
Jalankan siasatan.

Pongpang2 sembang mao kemas dalam majlis parti. Nak nampak jaguh. Penggunaan ayat pun kelam kabut. Sedap ahti mak bapak dia aje label orang bawa ajaran sesat dan pesongkan akidah manusia. Kalau sungguh, kenapa UMNO biarkan ia berleluasa? Bukan kah kiranya UMNO pun macam bersubahat sama sebab tak amek apa2 tindakan?

BODOH NAK MAMPOS.
Menteri sapa tah.

MUAHAHA..

Datuk Seri Tengku Adnan Tengku Mansor hari ini mendakwa PAS sebuah parti politik yang membawa ajaran sesat dan memesongkan akidah umat Islam.

Sebaliknya, Umno ialah parti Melayu yang memastikan akidah umat Islam di Malaysia tetap terpelihara, kata setiausaha agung Umno itu.

"Tidak ada parti seperti Umno, saya hendak beritahu. Kalau kata PAS itu Islam, pada saya, PAS itu parti mengajar ajaran sesat. Parti yang akan memesongkan akidah.

"Berapa surau, masjid yang PAS bangunkan? Yang mereka tahu, pecah belahkan kita. Memesongkan akidah kita.


"Dia yang mulakan sembahyang dua imam, mengatakan sembelihan orang Umno tidak boleh makan, (mengatakan) imam yang digaji Umno tidak sah menikahkan anak kita," katanya.

Menteri Wilayah Persekutuan itu berkata demikian semasa menyampaikan ucapan penutup Multaqa Kebangsaan, Biro Agama Umno di Kuala Lumpur. – TMI -