t>

Breaking News

Isteri Dapat Hadiah Berkotak2 Dari Zalora Selepas Suami Minta Ban Isterinya Akibat Shopping Online.


Bestnya.

Gaduh2 online terus dapat baju free dari Zalora. Jom kita buat2 gaduh nak. Mana tahu kita adalah target seterusnya oleh Zalora untuk dapat baju free ka apa ka lepas neh.

Haha.

Gambar di atas jadi viral selepas disebarkan. Ia adalah mengenai seorang suami yang mahu isterinya diban dari laman web Zalora berikutan isterinya rajin membeli barangan online dari laman web tersebut.

Permintaan tersebut kemudiannya dijawab oleh ZALORA. Seperti respon yang korang boleh baca menerusi gambar di atas. Namun. Apa yang menariknya. Sang isteri juga ternampak komen sang suami di laman facebook tersebut lalu membuat respon bahawa ZALORA akan kehilangan pelanggan yang berpotensi memandangkan dia ialah pelanggan tetap di ZALORA.

Then. Tatau la kenapa.

Pada semalam. ZALORA telah mengunjungi rumah pasangan suami isteri tersebut dan menghadiahkan si isteri berkotak2 baju baru.

WOW.

Seronok kot.

Lihat gambar ;





Beg ada.
Baju ada.
Kasut ada.
Selendang ada.

Best kot.

Moral of the stories ialah.. jom kita semua gaduh kat ZALORA. Bahkan gaduh aje kat semua tempat yang menawarkan shopping online kat Malaysia neh. Mana tahu lepas neh giliran kita pula yang terima FREE GIFT.

HA HA HA

Kredit gambar : Laman rasmi facebook ZALORA MALAYSIA