t>

Breaking News

Gambar Murid Sekolah 10 Tahun Dibuli Viral Di Media Sosial.

Murid sekolah 10 tahun. Dibuli oleh rakan sekelas yang juga berusia 10 tahun. Murid sekolah yang dibuli itu telah dibuli oleh dua rakan sekelasnya selepas waktu rehat. Gambar murid sekolah yang dibuli itu kini viral di laman sosial terutamanya di platform blog, wassap dan laman facebook apabila terdapat beberapa page popular di facebook turut berkongsikan tentang insiden berkenaan. 

Punca penyebaran tidak dapat dikenalpasti.
Kesahihan dan jalan cerita juga tidak dapat dipastikan samada maklumat yang tersebar itu benar mahupun palsu. Kita minta pihak yang berauthoriti sahkan kejadian.

Harap-harap jika kisah ini benar, pihak polis dapat mengambil tindakan tegas terhadap 2 murid sekolah yang berusia 10 tahun yang membuli rakan sekelas mereka.

Nampak macam budak2 muda. Yang tatau apa2. Tapi budak 10 tahun sekarang bukan macam budak 10 tahun dulu. Budak 10 tahun sekarang ada yang dah ada awek dan pakwe. Ada yang simpan klip lucah juga. Elokla kita kasi pengajaran yang 'power' supaya mereka serik dengan perbuatan mereka.

Yang tersebar ;



SEKOLAH KEBANGSAAN BECHAH DURIAN, PASIR MAS, KELANTAN.

Mangsa, Arif Bin Ahmad Jani, 10thn..

Bermula kejadian selepas waktu rehat, semua pelajar dari kelas 4 pintar diminta ke perpustakaan. Mangsa dalam perjalanan ke perpustakaan dihalang oleh dua orang rakan sekelasnya dan diheret ke kelas. Mangsa dipaksa untuk duduk dan dipegang tangan ke belakang oleh Pembuli(1).., terus diguntingkan rambut oleh Pembuli(2) sampai botak dan ada kesan luka di kepala. 

Mangsa tidak dapat melepaskan diri kerana dipegang kuat tangan ke belakang, mangsa menangis meminta tolong tiada siapa yg mendengar. Harap dapat disiasat.


Rujukan : Omakkau.