Ini Lah Lagu GST Paling Kelakar Sekali (Video Inside).


Apa la yang agaknya ada di kepala hotak agensi Kastam dan kerajaan bila buat lagu neh ek.  Aku tepuk dada berkali-kali. Aku hentak kepala aku kat almari. Bagi membuktikan aku sekarang bukan di alam mimpi sebaliknya berada dalam keadaan waras, terjaga dan realiti.

Bayangkanla. Kalau aku sokong kerajaan sekalipun aku tak fikir aku tergamak nak buat lagu GST macam neh. Lagu yang buruk. Visual yang bangang. Aku tak boleh hadam tujuan video ini. Dan tak boleh faham kenapa lirik lagu dia macam neh. Dorang neh waras ke mental masa buat lagu macam neh? Sepatutnya yang disuruh menyanyi dan menari dalam video lagu GST neh ialah menteri2 dan wakil2 rakyat yang sokong GST. Bukannya suruh pekerja biasa nyanyi bagi memperbodohkan diri sendiri dan orang awam.

Korang tengok sendiri lagu mari membangun dan maju bersama GST. 


Ini Lah Lagu Pro GST Yg Paling Bangang Sekali Utk Rakyat Msia.
Ini lagu GST untuk rakyat Malaysia dari agensi Kastam.
Posted by Kami Benci Saiful Bukhari! on Thursday, March 26, 2015

Klik sini jika video gagal loading.

Video neh pada aku layak masuk kategori kelakar mental. Aku kesian kat kakak-kakak dan makcik-makcik kastam yang disuruh pegang sepanduk GST dan berjoget dalam video neh. Tatau la apa perasan dorang bila disuruh melakukan aksi tersebut. Sudah la untuk tontonan umum. Muka masing-masing macam kena paksa dan sedang fikir dalam ahti.. apa yang aku tengah buat neh setannnn..

WAKAKAKAKA..

Langsung tak boleh blah.
Kerajaan yang bodoh je sanggup buat lagu bodoh macam neh.

Share this :

Previous
Next Post »