Satu Lagi Mangsa Liwat Akan Membuat Laporan Polis - Sebaran Wassap.

Sebarkan satu screenshot. Kemudian ramai-ramai jadikan modal untuk kutuk pembangkang, Anwar Ibrahim dan Nurul Izzah.

Apa la nak jadi.

Orang tue dah masuk penjara pun tak puas ahti lagi. Sendiri sebarkan fitnah sendiri rasa marah. Bangang sangat. Tapi pelik tak pelik juga. Benda2 macam neh pun ada yang percaya. Jangan tatau. Mereka percaya dan siap merepek-merepek apa bagai lagi.

Konon2nya ini keratan screenshot tentang satu lagi kes liwat.


Kali ini bekas suami Nurul Izzah pula dikatakan menjadi mangsa liwat. Dan itu mungkin menjadi punca kepada perceraian mereka.

Ini pula tukang sebar. 


Ada bagusnya orang2 PKR p kerjakan sendiri malaon di atas. Tanya dia kat mana dia screenshot benda tue dan sumber asal. Lepas tue boleh la detect penyebarnya. Orang2 macam neh kalau tak kena 'cili' memang takan diam. Ada aje benda yang nak merapu bagi sedap nafsu dia untuk mengutuk Anwar Ibrahim. Macam ketagih dadah aku tengok. Sehari tak kutuk Anwar mungkin mengigil badan kot.


Ha Ha Ha.

Btw. Bekas suami Nurul Izzah telah menafikan penyebaran gambar di atas. Berhentila sembang merapu orang2 UMNO oi. Ada masa p baca buku tambah ilmu lagi ada faedah. Kalau malas sangat nak membaca p main game la. Sejuta kali lagi baik dari sebarkan fitnah kot. Bangang!


Share this :

Previous
Next Post »