t>

Breaking News

Kerana Sentap Ahmad Maslan Sebarkan Gambar Terbaru Dia Berjaya Salam & Cium Tangan Sultan Johor Pada Jam 2 Pagi.

Jam 2.50 pagi.

Pada jam itulah Ahmad Maslan ataupun kakitangan dia kemaskini twitter rasmi Ahmad Maslan. Aku macam pelik sikit. Tak tidur-tidur lagi ke Ahmad Maslan pada waktu itu. Takan la isu dia kena sindir dengan rakyat marhaen dalam isu sultan Johor masalah besar yang sampai beria-ria nak update gambar pada jam 2.50 pagi?

Korang tengok neh ;


Ahmad Maslan start kena sindir pada 8 April. Waktu petang membawa ke malam. Menjelang tengah malam lebih banyak page yang upload dan sebarkan video berkenaan. Kemudian tersebar menerusi aplikasi wassap dan twitter.

Baca : Ahmad Maslan Hulur Tangan Tapi Sultan Johor Buat Tak Nampak.

Yang kelakarnya. Selepas beberapa jam. Tetiba je Ahmad Maslan upload gambar dia bersalam dengan sultan Johor. Memang kelakar gile. Macam tau-tau aje orang kutuk dia kat laman sosial. Mesti kakitangan dia maklumkan. Itu yang beria-ria walau pada jam 2.50 pagi. Sanggup cari dan tempek gambar yang berkenaan kaw.

Boss Waibi.Boss Waibi. Ada cerita penting neh boss Waibi.

Cerita apehal neh. Tengah2 malam orang nak tidur pun tak senang.

Rakyat buat hal lagi boss Waibi. Depa mengutuk boss Waibi kat internet teruk2 boss Waibi. Kesian saya baca. Sampai menangis air mata neh.

Pasal apa menangis. Teruk sangat ka depa mengata saya? Ini la kerja rakyat. Asyik nak makan daging saya je. Tak henti2 nak mengumpat saya. Jenuh la macam neh. Tak reti syurga neraka ke apa.

Hish boss Waibi. Cakap tengok cermin le. Nak menangis sebab kelakar sangat baca komen2 dorang kutuk boss Waibi. Kikikiki.

WAKAKAKA.

Mungkin lebih kurang begitula kot.

Terseksa juga Ahmad Maslan kau sejak-sejak dia mengundang kebencian rakyat mengenai GST.

Siap ada tukang bekap.

Baca ;



Siap sebar di wassap ;


Mungkin ada yang tertanya-tanya. Betul ke di wassap tue no Ahmad Maslan. Atau sekurang2nya betul ke Ahmad Maslan yang reply.

Yang sebenarnya no tersebut kawan aku sendiri yang dapat menerusi satu forum. Memang sahih dari Ahmad Maslan atau kakitangan dia. Aku lupa plak kawan aku sebut apa masa tue. Sejak dari itu Ahmad Maslan di add ke dalam pelbagai group politik. Kerja dia send gambar. Send gambar. Dan send gambar. Kau tanya apa sahaja dia takan reply sampai mati. Dia hanya reply benda berkaitan GST dan perkara itu mesti kontroversi. Contoh macam GST pada ATM. Itu memang dia reply sendiri kat wassap beri penerangan. Tapi setakat itu je la. Yang bagusnya. Kau kutuk dia bodoh ke marah dia ke apa ke dia takan keluar group dan bertahan hingga ke akhirnya. Aku respect neh satu perangai dia. Tabah macam dalam video salam tangan sultan. Siyes tabah dan siyes tersengih2 dengan gaya cool. Sikap macam tue kalau buat benda betul dan baik orang akan puji. Tapi sebab dia buat benda jahat orang jadi meluat. Sorry Ahmad Maslan. Termarah kau di wassap tadi. Geram sangat kot aku.

WAKAKAKAA..

Kbai.