Perkahwinan Gay Di Malaysia Dan Lelaki Ini Bunuh Diri.

Di Malaysia perkahwinan sesama jantina tidak diiktiraf. Samada lelaki kahwin lelaki atau wanita kahwin wanita. Ini macam mana pula boleh berlaku perkahwinan gay di Malaysia? Agaknya buat upacara perkahwinan aje kot tanpa pendaftaran dan sebagainya.

Baca ;


Lebih lanjut ;


Tak boleh blah bila Zaharin cakap ia dengan restu keluarga. Sepatutnya family bantu dia berubat dan keluar dari emosi yang menyangka mereka gay. Menjadi gay merupakan satu penyakit. Menjadi lesbian juga merupakan satu penyakit. Ia takde kaitan dengan 'kejadian Allah dan lumrah sejak azali pun'. Ia adalah kerana nafsu dan lebih teruk diburukkan dengan situasi yang mendorong ke arah nafsu seks yang salah.

Kadang-kadang aku meluat dengan golongan gay dan lesbian yang bajet mangsa padahal kita dah bagitau terang-terang bahawa penyakit mereka boleh diubati. Mereka hanya perlu berusaha untuk menerima 'rawatan'. Bukannya dok melawan fitrah dan beranggapan kita neh musuh depa sedangkan ada je orang2 macam kita neh yang sebenarnya sedang membantu golongan gay dan lesbian neh berubah. Asyik nak pandang negatif je pada orang normal. Lepas tue dok bajet di diskriminasikan. Gila.

Btw. Bila tengok kes di atas, aku rasa semakin lama semakin teruk la sindrom lelaki menjadi gay dan lelaki menjadi perempuan = maknyah.

Makin terancam la spesis manusia berfitrah normal. Apa pun tak boleh.

Share this :

Previous
Next Post »