t>

Breaking News

KJ Kepada MARA - Jangan Beri Peluang Kedua Kepada Pelajar Pedofil.

Kali ini aku sokong KJ. Memang dia betul. Bukan setakat isu bazir wang negara aje. Sekarang neh kewujudan pelajar itu dalam masyarakat sendiri dah mencetuskan kebahayaan terhadap kanak-kanak khususnya lelaki kerana kecenderungannya ialah terhadap kanak-kanak lelaki berbanding kanak-kanak perempuan.

Laporan berita ;


Tiada peluang kedua. Kata hashtag KJ.

Memang aku setuju. Yang dok bela pedofil tue sebenarnya dia tak tau apa bahaya pedofil terhadap masyarakat. Dia akan tahu kalau anak dia kena rogol atau liwat agaknya. Masa tue baru nak sedar laju2. Sebab aku suka tengok cerita jenayah (memang genre filem, drama, dokumentari yang aku suka selain cerita politik dan fakta sains dan agama) maka aku dah boleh hadam kenapa pedofil neh bahaya. Lebih banyak kalau dia sardistik. Maksudnya dia nak melakukan seks dengan cara menyeksa fizikal dan mental kanak-kanak itu. Cara dia puaskan nafsu. Itu memang keji gile.

Mula2 liwat. Bila rasa bersalah, pujuk. Gagal, rasa takut maka mula bunuh.

Tak tengok sejarah kes kanak2 kena rogol, liwat dan bunuh semua?

Sebab tue layak diberi peluang kedua. Sokong KJ laju2. Biar dia serve penjara sampai 5 tahun. Kita desak tambahkan hukuman penjara lagi bagus dari kementerian luar negeri nak bawa pulang Malaysia laju2.

Katakan tidak kepada PEDOFIL!