t>

Breaking News

Media Sosial Mula Kaitkan Datuk Jamal Dengan Kes Cubaan Rogol.

Suatu ketika dahulu kecoh isu seorang artis wanita cuba diperkosa oleh seorang individu yang berpangkat 'Datuk'.


Kisahnya begini.

Seorang facebooker telah berkongsikan satu link tentang Datuk Jamal Yunus yang juga penganjur perhimpunan MERAH baru-baru neh. Jamal Yunus menjadi sasaran serangan oleh kumpulan pro pembangkang & Mahathir disebabkan tindak tanduknya sejak akhir-akhir ini sengaja memprovokasi pihak-pihak tertentu sehingga mencetuskan ketidakpuasan ahti di kalangan mereka.


Ketika berkongsikan pautan berkenaan, muncul seorang pengomen dengan nama Rony Finster yang berkongsikan maklumat bahawa Datuk Jamal adalah individu yang terkait dengan kes cubaan rogol seorang artis.


Komen berkenaan telah discreenshot dan kini viral di laman sosial seperti wassap dan facebook.

Sumber.

Sejujurnya, tak kenal pun siapa artis Eina Azman neh. Masa kes dia hampir kena rogol pun tak berpeluang ambil tahu pula.

Eina Azman neh dah kahwin dan bahagia dah pun. Cuma dia terselamat la dari kena rogol dengan 'DATUK' tersebut.

Melihatkan kepada situasi sekarang, tak mustahil juga media sosial akan mengorek habis-habisan kisah-kisah Jamal Yunus samada cerita peribadi mahupun tidak, sebagai satu tindak balas terhadap Jamal Yunus yang konon2nya terpalit dengan tuduhan dibayar upah oleh Najib bagi mengadakan demo. Tuduhan tersebut belum dapat dibuktikan lagi. Dan samada benar atau tidak, Jamal Yunus ialah 'DATUK' yang bersikap keji terhadap Eina Azman itu pun aku taktau. Kalau betul memang nakharom sungguh kelakuannya. Takan la melayu mahu individu begini lead perjuangan maruah melayu kan?

Haha.

Pape pun, kita tengokla sejauh mana kesudahan pertempuran MERAH VS KUNING neh. 

Hihi.