t>

Breaking News

Ustaz TV9 Ditangkap Ketika Berdating.

Semenjak dua menjak neh tetiba title ustaz begitu menakutkan. Pembongkaran demi pembongkaran dilakukan bagi menyedarkan rakyat betapa individu disebalik title ustaz sebenarnya cenderung melakukan penipuan di atas title yang mereka raih.

Abdullah Mahmud. Ustaz neh begitu popular semenjak tahun lepas lagi di dunia media sosial. Bermula kisah dia membantai bini hingga la kepada ditangkap untuk siasatan lanjut.

 
Beberapa jam yang lepas seorang facebooker yang dikenali dengan nama Rosly Yusof, telah menyebarkan ;

BAGAIMANA OSTAD TV9 DI TAHAN POLIS.

Ketika Ostad TV9 di tahan polis beliau sempat order minum di sebuah kedai makan bersama aweknya...

Tgh borak2 dengan awek yg dia bawa tiba2 ada 4org datang kerumun meja..siap tarik kerusi...yg berdiri belakang dia lagi...
Rupanya polis....
Sorang minta IC ... inspektor tu kata ada aduan kes..kena ikut pergi balai dan pegawai polis tersebut minta kerjasama kalau tak dia terpaksa gari..
Polis minta IC dia tapi dia kata tunggu...
Dia keluarkan telefon call seseorang..
Insp tanya siapa...

Dia kata OCPD...
Mula dia tak nak pergi..dia kata nanti dia akan settle..tapi inspektor kata tak boleh sebab dah buat lapuran polis dan waran tangkap..kami kena siasat..
Dia ulang banyak kali dengan orang yang dia hubungi "diaorg nak bawa saya ke balai nie..."...
Akhirnya terpaksa akur utk ikut ke balai polis....
Persoalannya siapakah pegawai polis yang kononya dia hubungi itu dan adakah selama ini kegagalan Ostad ini di tahan walaupun waran tangkap telah di keluarkan oleh makamah ada hubung kait dgn orang dalam polis?

Dan ini ;
OSTAD TV9DI TANGKAP KETIKA SEDANG BERDATING.
Setelah setahun menjejaki kejahatan Ostad jahat ini akhirnya di tahan polis jua akhirnya ketika sedang berdating dengan seorang wanita yang berkemungkinan juga bakal menjadi mangsa seterusnya.
Abdullah Mahmud penceramah dalam rancangan Tanyalah Ostad TV9 ketika di tahan cuba menghubungi seorang polis pangkat atasan untuk melepaskan diri tetapi gagal kerana pegawai polis yang menahannya bertegas mahu membawa beliau dan pasangannya ke balai polis juga.
Walaupun umum tahu betapa ostad ostad yang mengunakan agama untuk mencari kekayaan ini sangat jahat tetapi mereka masih mampu untuk menyembunyikan kejahatan di sebalik pakaian agama bagi mengabui mata orang ramai.
Namun sejauh mana ostad ostad sebegini mampu berselindung dari segala dosa yang mereka telah lakukan terhadap wanita wanita?
Saya menyeru kepada seluruh umat manusia terutamanya kaum wanita yang terpedaya dengan ostad ostad atau lebai lebai yang mengunakan agama untuk kepuasan nafsu mereka agar bangkit dan lawanlah.
Jangan ingat anak isteri kita akan selamat dari kejahatan ostad sebegini... mereka hanya menanti peluang untuh meratah tanpa ada belas kasihan ....

Nota : Kisah ostad ostad jahat juga boleh di ikuti di FB Encik Myrol ..

Perhatikan keterangan ayat yang berwarna merah, facebooker berkenaan secara terang2an menulis nama, menyebarkan gambar bahkan bagaimana keadaan ustaz berkenaan ketika ditahan membuktikan dia ialah individu yang tidak takut disaman.

Boleh ke laman facebook dia sendiri dan baca la pendedahan2 dia bahkan acc berkenaan bukannya acc fake pun. Gambar anak bini si pemilik acc pun ada. 

Kalau ini la perangai ustaz yang berceramah di tv.. tatau la nak kata apa.

Huhu..