t>

Breaking News

Video Himpunan Merah Tawar Baju, Ajak Gelandang Demo Viral Di Laman Sosial.


Siapakah wanita tersebut? Suara macam kenal.

Video yang dimaksudkan ;

Merah ajak gelandangan berdemo
Gelandang ditawar tshirt, di ajak berdemo sertai MERAH.
Posted by Kami Benci Saiful Bukhari! on Wednesday, September 16, 2015

Sebaran mengatakan bahawa gelandangan2 diajak berdemo untuk sertai MERAH pada esoknya (ketika itu).

Tak faham. Adakah demo yang diperlukan oleh gelandangan? Adakah yang mereka tuntut ialah tshirt free?

Ini betul2 mengambil kesempatan namanya. Bukan begini caranya untuk kau melayan gelandangan. Aku taknak focus sangat kepada gelandangan sebab aku percaya sekalipun dorang bersetuju mungkin selain dari tshirt, dorang dah dijanjikan sesuatu yang lain. Mungkin makan percuma dan sedikit upah kerana berjalan.

Aku tatau tetapi bagi aku dah alang2 kau nak bantu melayu baikla kau bantu dorang betul2. Keluar dari hidup gelandangan. Ada ka diajak berdemo untuk bekap Najib?

Bullshit betul la. Pergunakan orang miskin macam neh. Betul2 dilayan bagai takde maruah. Orang2 tue punya la terdesak dan susah, mereka just nak berpaut pada apa yang patut je. Ini ke maksud korang mempertahankan maruah melayu? Betui2 takdak maruah ja aku tengok. Gila!