t>

Breaking News

Lelaki Tampar Bangla Kaki Pukul Isteri Dedah Facebooker.

Ish ish ish.

Dah bawa masuk kes rumahtangga pula.

Sabtu lepas satu rakaman cctv yang disebarkan oleh peniaga cuci kereta, Atie Abdul Hamid mendapat perhatian netizens. Atie menceritakan bagaimana seorang lelaki yang menghantar keretanya untuk dicuci telah menampar kakitangannya sehingga luka.

Video berkenaan boleh ditonton disini.

Lelaki yang menampar kini telah ditahan reman oleh polis bagi membantu siasatan apabila pemilik perniagaan cuci kereta bertindak menfailkan laporan polis.

Sebelum ditahan reman, lelaki berkenaan sempat memberikan penjelasan kenapa dia berbuat demikian.


Bangla itu memang kurang ajar. Saya dah tegur elok-elok tetapi disebabkan dia tak puas hati bila ditegur, dia pergi ke sebelah pemandu dengan menggunakan kain yang kotor, dia terus lap bahagian bumbung dalam sampai lekat kesan hitam semata-mata nak tunjuk tak puas hati.

Bila saya tegur lagi, dia menjawab. Kalau you di tempat saya, sikit sebanyak pun akan tercabar juga
 

Saya call bos dia pada masa itu, tetapi tak dijawab. Lepas itu dia fitnah kata saya marah sebab Bangla itu kotor duduk dalam kereta saya. Itu langsung tidak betul sama sekali. Hanya Tuhan yang tahu dan dia akan tanggung dosa fitnah itu sebab saya sekeluarga termasuk mak dah malu kena kutuk oleh masyarakat.



Itu penjelasan lelaki berkenaan yang dikenali sebagai Risamuddin. Namun, Atie pantas membidas kenyataan Risamuddin dengan ;



Hihu.

Kereta company rupanya. Mungkin Risamuddin takut boss marah kot. Bagus juga sikap dia menjaga amanah tetapi isunya dia p bantai bangla tue pasai apa.

Minta bangla tue bersihkan semula sudah la. Seperti sedia kala.

Tak pasal-pasal kena kutuk di laman sosial.

Bukan itu sahaja bahkan ;


Aik, kaki pukul bini ke cik bang?

Slumber je Eira je bercakap macam kenal. Confident gile.

Mampuih la satu persatu sikap ganas kita terkantoi. Kes tampar bangla pun orang dah lauk kita macam2 apetah lagi kes pukul bini berkali2. Confirm persatuan bini seMalaysia akan membencimu.

TANGGUNGLA AKIBATNYA. Gamaknya masyarakat perlu tampil mengajar dia selepas dia tak reti2 nak insaf selepas memukul bininye.

Huhu.