t>

Breaking News

Marathon Kenaikan Malaysia - Ini Luahan Pengundi BN Yang Menyesal !!!

Kepada dato seri Najib dan pemback up tegar.
Saya cuba berfikir secara waras dan logik akal untuk menerima semua yang berlaku kebelakangan ini. Semua yang berlaku sekelip mata. Dengan pantas dan tidak disangka2 sampailah dah takde perasaan sebab menanti apa lagi yang akan jadi.
Kepada dato seri..saya bekerja makan gaji walau pendapatan saya tetap tapi kos sara hidup yang meningkat bukan saban tahun dah macam saban bulan buat saya berfikir adakah negara saya diterajui oleh orang gila?
Pengurangan subsidi dan sebagainya dibuat bukan masa pembentangan bajet..tapi entah mukjizat dari mana tiba2 ada announcement.
Kalau saya sendiri terasa..bagaimana dengan orang gaji rendah dari saya..yang tambah pulak dengan komitmen lebih tinggi dan banyak tanggungan. Moga Allah murahkan rezeki mereka.
Saya mula menyokong dato seri sebab pak lah yang kaki tido. Lepastu baru saya sedar lebih baik tidur dari jaga dan menyusahkan orang. Lebih baik saya mengaku kesilapan dan kebodohan saya dari selfie tunjuk bagus padehal temporary worker and amek mase lebih dari 3 bulan untuk confirm probation. Saya juga manusia biasa yang tak bagus mana
Tol naik maybe ade option gunakan pengangkutan awam..pengangkutan awam pun naik!!! Mana kami nak berjimat. Nak tanam sayur sendiri tak semua ada tanah. Nak bela lembu sendiri sama jugak takan saya nak letak lembu dalam apartment..nak berniaga salah tempat kene angkut...nk mintak lesen banyak songeh sampai xdapat..gaji kebanyakan rakyat ciput je...terfikir gak saya celah mana kami semua boleh berjimat..pergi keje tolak kete separuh jalan baru drive ke?..kadang2 saya pelik kerana saya tak boleh fikir sebodoh yang ade dalam kepala otak dato seri.
Tambahan bile terjumpa penyokong tegar yang kadang2 tak tahu apa yang disokong. Barang naik disokong. Die wat bodoh pun disokong.golongan ini amat unik. Kerana kebodohannya melebihi skala 6. Mungkin kami semua bodohnye tersekat di skala 5.
Ini hanya luahan hati selepas melihat fun fair dunia yang dihidangkan oleh badut2 yang dipilih secara salah dari saya dan juga orang yang lain. Tapi next time saya tak akan undi awak lagi.
Terima kasih untuk fun fair ini dan sesungguhnya saya tak terhibur. Jika ada calon lawan yang berkaliber dah tentu undi saya kepada mereka. Tapi kalo dah sama je time undi baru nampak muka. Sama jela ngan badut2 yang jd menteri sekarang.
Akhir kata dari saya...jika dato seri selesa di atas sekarang cuba fikirkan bila dato seri dah tiada apa2...masa tu takda sorang akan back up dan telanjanglah semuanya..itupun kalo dato seri ada lagi kat Malaysia..saya tak rasa dato seri stay...heheheh