t>

Breaking News

Video Parodi Sindir Penipuan Amirah Dapat Sambutan Hangat - Netizens Anggap Penipuan Amirah Berjaya Kalahkan Rekod Najib.


Najib kena bersifu dengan Amira kot.

Keh Keh Keh

Ada yang menyindir-nyindir Amira. Kena culik tahun 2015, dijumpai semula tahun 2016. Ada juga yang mengatakan bahawa Amira berjaya mengalahkan Najib dalam juara penipu sepanjang tahun 2015. Apabila Najib menipu, majoriti rakyat memilih untuk tidak percaya. Tup-tup datang si Amira dengan cerita penculikan dia yang membuatkan orang bersimpati, last-last dia didapati menipu rakyat Malaysia rupa-rupanya. Dan begini la rekod Najib sebagai penipu no 1 rakyat Malaysia dikalahkan Amira secara tiba-tiba pada saat-saat terakhir tahun 2015.

Bagi menyindir-nyindir tindakan Amira, seorang vlogger telah membuat video parodi tentang rakaman perbualan telefon antara Amira dengan seorang kakak angkatnya.

Video yang dimaksudkan menerima pujian ramai bahkan setakat ini telah dikongsikan oleh beberapa page popular di facebook yang telah mengupload semula video berkenaan. 

Di page asalnya, perkongsian telah mencecah sehingga 20,649 hanya dalam masa 4 jam sejak ianya mula diupload oleh vlogger berkenaan.

Video tersebut boleh disaksikan di bawah ;



Siapa tahu perbualan apakah ini?? siapa tahu dia hebat 󾌳
Posted by Nizam Rahman FanPage on Friday, January 1, 2016

Setakat ini lebih dari 5,000 pengguna facebook telah meletakkan komen di atas video berkenaan. Amira kekal sebagai individu yang paling dibualkan oleh netizens sejak tahun 2016 menjejakkan kakinya.

Ini sekaligus mengenepikan Najib Razak sebagai individu yang sering dibualkan oleh netizens pada awal tahun baru, yang mana pada tahun 2014 & 2015, Najib ialah individu yang dibualkan oleh netizens dalam insiden 'kangkung turun harga' dan 'main golf ketika banjir besar di Kelantan'. Amira muncul pada tahun ini, 2016 dan Najib gagal mencipta hatrik sebagai individu yang paling dibualkan oleh netizens pada tahun 2016. Rekod tak tercapai Najib. Kena try balik start tahun depan wokey..

Ha Ha Ha