t>

Breaking News

SPRM Nak Siasat Musa Aman Dalam Skandal 3.3b Namun Najib Halang Dedah Jufazli.



Semalam di laporan Buletin Utama satu laporan polis dibuat terhadap individu yang dikatakan masih lagi mengaitkan skandal 3.3b dengan UMNO Sabah. Ini adalah apa yang mengundang pihak UMNO Sabah membuat laporan polis terhadap individu tersebut kerana menyebarkan perkara di bawah ;


FAKTA BARU SKANDAL RASUAH JABATAN AIR NEGERI SABAH: 5 PERSOALAN PANAS KEPADA PEMERINTAH PEROMPAK WANG RAKYAT SABAH
.

1) SPRM mahu siasat Musa Aman dan VVIP UMNO-BN lain tetapi Najib Razak tidak benarkan untuk siasat dan tidak benarkan untuk ditahan reman? 
.

2) Hafez Musa iaitu anak Musa Aman terus terbang ke luar negara selepas serbuan SPRM ke atas Jabatan Air Negeri Sabah untuk elak disoal siasat?
.

3) Ramlee Marahaban (Pembantu Menteri Kewangan Musa Aman) turut terlibat dengan skandal rompakan wang air di Sabah? Benarkah beliau terlibat sama dalam percaturan merompak wang ini kerana syarikat sekutunya telah memonopoli projek air yang diberikan Musa Aman dan Pairin di Semporna? 
.

4) Musa Aman dan konco-konconya ke Putrajaya untuk menghadap Najib Razak bagi menjelaskan duit rompakan wang air yang ditemui SPRM ini adalah untuk kegunaan UMNO-BN pada PRU ke-14? Duit ini dicuri untuk beli tangki biru 1 Malaysia walaupun tiada air bersih?
.

5) Adakah skandal air ini akan "ditutup" seperti mana skandal duit kayu balak yang melibatkan Raja Korup di Sabah "ditutup" oleh Peguam Negara (AG) dan Maharaja Korup di Putrajaya?
.

Jawapan kepada lima persoalan panas ini hanya boleh ditemui jawapannya jika UMNO-BN ditumbangkan oleh aku, kau dan majoriti rakyat Sabah pada PRU ke-14.


#TUMBANGUMNOBNPRU14
#TUMBANGMUSAAMAN
#SELAMATKANSABAH

JUFAZLI SHI AHMAD
PENGASAS GERAKAN ANAK MUDA SELAMATKAN SABAH
PENGANALISIS POLITIK
KELULUSAN MASTER DALAM BIDANG SAINS POLITIK
KELULUSAN SARJANA MUDA DALAM BIDANG SEJARAH
PENGUNDI BERDAFTAR PRU KE-14 (2017/2018)