t>

Breaking News

Komisen 10 Juta - Wan Azlan Ahli PAS, Bukannya Amanah - Ini Bukti Kad Keahlian PAS.

Wan Azlan Wan Jaafar masih lagi AHLI PAS.
  
Fitnah dari facebooker PAS kata beliau adalah Ahli AMANAH adalah tidak benar. Tangunglah di akhirat kelak.

Beliau menjadi perhatian apabila gambar beliau ada bersama dengan Tok Guru Hj Hadi, Presiden PAS bersama Su Politik Presiden di Ladang Aring 5, untuk lihat peta Lombong Manganese di Gua Musang.

Viralkan jika ia membantu. Tq

#Manganese



Syam Ghaz
------------ 
Ia adalah bagi menjawab penyebaran di bawah ;

Siri mari kenali siapa Wan Azlan Wan Jaafar, Ahli Tegar PAN Kelantan
1. Pernah menjadi bodyguard Atgna, agar mudah mendekati Almarhum untuk mohon kawasan lombong.

2. Menubuhkan syarikat Vigorous Global Sdn Bhd untuk mohon kawasan mangnese di Aring. Jemput TGHH untuk solat hajat.

3. Kawasan magnese nya gagal kerana lesen cari gali dan kerja buat menunjukkan hasil magnese di sini tiada dan tidak ekonomik. Lesen diserah semula kepada pihak berkuasa.

4. Kemudian menubuhkan Syarikat IMD Plantation Sdn Bhd untuk mohon kawasan lombong emas pula di Kelantan.

5. Pada 2hb Nov lalu, Wan Azlan menghantar wakilnya supaya mengugut Exco Kerajaan Negeri agar meluluskan permohonan lombong emasnya yang baharu ini. Kegagalan pihak kerajaan meluluskan kawasan beliau ini, akan mengakibatkan gambar TGHH solat hajat beberapa tahun lepas akan disabitkan bahawa TGHH sedang "merompak dan menyedut" hasil mahsul bumi Kelantan iaitu magnese.

6. Kerajaan negeri tidak tunduk kepada ugutannya. Dan menolak kawasan emas yang dimohon olehnya dalam mesyuarat baru baru ini.

7. Beliau marah dan telah menyebarkan gambar TGHH solat dan TGHH "melayan" beliau menunjukkan pelan kawasan magnese-nya dahulu (dalam gambar tersebut beliau berbaju belang belang), sebagai kononnya TGHH sendiri yang mohon kawasan magnese.


8. Semalam juga beliau bersama rakan rakan PAN nya hadir ke pejabat SPRM Kelantan dengan laporan fitnah kononnya orang asli makan duit pembalak. Dalam gambar itu kelihatan beliau bersama Ketua Pemuda PAN Kelantan iaitu Jeming Hassan dan juga AJK Pemuda PAN Kelantan iaitu Syam Ghaz, pemfitnah tegar kerajaan negeri.