t>

Breaking News

32 Orang Yang Dera Zulfarhan Tu Jahat Sangat Kata Penuntut UPNM..

Zulfarhan Osman, seorang penuntut Universiti Pertahanan Nasional Malaysia (UPNM) yang menjadi mangsa dera rakan-rakannya baru-baru ini telah mendapat perhatian seluruh rakyat Malaysia. 


Ramai yang bersimpati dan mahukan keadilan dan tindakan sewajarnya dikenakan kepada si pelaku. Pada awalnya Zulfarhan dibawa ke hospital untuk menerima rawatan dan dibenarkan pulang namun akhirnya ditemui mati dalam sebuah kondominium. 

Kematian Zulfarhan itu akhirnya telah membangkitkan kemarahan rakyat Malaysia dan laporan terbaru, keluarga mangsa juga akan menuntut keadilan buat anak kesayangan mereka. Mangsa juga dilaporkan telah didera selama dua hari berturut-turut untuk mendapatkan pengakuannya mencuri komputer riba milik rakannya. 

Dipercayai khidmat bomoh turut digunakan bagi mengesan pencuri laptop, dan mangsa dianggap sebagai suspek utama oleh rakan-rakannya apabila namanya disebut sebagai pencuri oleh bomoh tersebut.

Dalam pada itu, seorang penuntut Universiti Pertahanan Nasional Malaysia (UPNM) tampil meluahkan pandangan dan perasaannya terhadap kes yang terjadi di kawasan Universiti berkenaan.

Berikut adalah kenyataan beliau yang dipetik dari laman Twitter.

Kami semua terkejut..

 

Kejadian malang itu berlaku pada jam 3 pagi..



Keadaan dah teruk, sangat teruk.. semua gara-gara laptop aje pun..



Sampai 32 orang sekali mendera.. mereka tu semuanya jahat pada rakan sekelas..



Kami mohon maaf sangat-sangat, semoga arwah ditempatkan dikalangan yang beriman..



Kita rewind kembali kronologi kejadian pada malam itu,


Keadaan mangsa yang didera, dilaporkan kemaluan mangsa turut diseterika pada kejadian itu.


Elok-elok diberi peluang untuk jaga keselamatan negara dari ancaman anasir luar dan berpeluang membunuh pemberontak, mereka memilih untuk melacurkan masa depan sendiri demi sebuah laptop yang boleh ditukar-ganti. Alangkah bodohnya 32 orang penuntut itu. - Sozcyili.