t>

Breaking News

Patah Tulang, Terkehel Kaki & Lebam Satu Badan - Aku Taktahu Kau Ni Syaitan Atau Binatang!

Oleh : Emily Ayuni

Tragedi Ngeri 13 April (46 hari), derita Sharifah Sufi Humaira Binti Syed Shahrul ( berusia 6 bulan lebih semasa kejadian).

Kejadian di rumah pengasuh di Kg Seberang Marang, Marang, Terengganu.

Gambar - Emily Ayuni

Senarai kecederaan di hari kejadian..😭😭😭

1. Patah dua tulang paha

2. Kaki kiri terkehel

3. Lebam keseluruhan otot di kaki kanan hingga paras paha

4. Lebam di bahagian tepi rusuk kiri

5. Lebam di bahagian tulang belakang

6. Lebam di dahi

Cerita yang dipusing-pusing oleh pihak pengasuh...😈😎😫😱😡😠

 1. Dahi biru sebab tersembam pada lantai dan kaki kanan biru sebab abangnya tersandung pada dia.

2. Tidak tahu dan tidak perasan dengan kaki kiri yang dislocated dan menyatakan semasa abang kepada Sufi tersadung, hanya kena kaki kanan sahaja dan dia ada di tepi

3. Harraz ( anak saya) tersadung jatuh atas badan Sufi semasa Sufi sedang meniarap

4. Tak pasti sama ada pengasuh terpijak atau tidak pada Sufi

5. Sufi menangis sekejap selepas itu tidur

6. Suffya juga terjatuh ke atas Sufi. Sedangkan Suffya ke sekolah pada hari berkenaan

7. Sufi jatuh semasa dalam bilik air dan dia terpijak

8. Dia tidak menghubungi saya semasa kejadian

 9. Dia (pengasuh) juga tidak pernah meminta maaf selepas kejadian dan menghilang pada hari kedua selepas melawat Sufi di hospital Nur Zahirah 10.

10. Beliau dan suami mula sibuk menghubungi kami kononnya untuk berbincang selepas saya memaklumkan polis perlukan keterangan dia untuk laporan hospital pada hari ke-5 Sufi warded

11. Pengasuh memarahi kami kerana mengambil tindakan dan lebih mempercayai laporan medical dan nasihat polis

 12. Gangguan dari suami pengasuh dan keluarga sebelah suami pengasuh untuk memohon kami menarik kes dengan kata-kata yang biadap

AKU TAK TAHU ADAKAH KAMU BINATANG ATAU SYAITAN..YANG AKU TAHU KAMU BUKANLAH SELAYAKNYA DIPANGGIL MANUSIA!!!