t>

Breaking News

Scam Alert - Ini Pendedahan Lengkap Tentang Taktik Penipuan Syed Putra Meir.

PDF FILE MENGENAI PEMBOHONGAN SYED MEIR
Kami menyediakan PDF file untuk memberi pencerahan dan penerangan mengenai satu viral bahawa individu bernama Suzana Othman telah pulih dari cancer stage 4 apabila menerima rawatan dari Syed Putra Meir, link:
Hakikatnya Suzana Othman TIDAK PERNAH mengidap cancer.
Dakwaan bahawa Suzana Othman mengidap cancer hanyalah dari tafsiran dari penipu besar bernama Syed Meir yang hanya melihat kepada keputusan blood test.
Root of Science telah memberi huraian terperinci bahawa keputusan blood test tidak boleh mengesan cancer, link:
Itulah sebenarnya Modus Operandi Syed Putra Meir.
Sesiapa sahaja yang meminta Syed Meir untuk mentafsir keputusan blood test akan ditipu buta-buta bahawa mereka sedang mengidap cancer stage 4.
Sumber - Psedoscience Watch
Seterusnya mereka akan ditawarkan pakej rawatan bernilai puluh ribuan.
Pagi tadi (semalam) PW paparkan issue Puan F mengalami kerugian sebanyak RM 38 ribu apabila ditipu dengan cara yang sama oleh Syed Meir.
Berbalik kepada Suzana Othman, berbekal testimoni "pulih dari cancer stage 4" dia kini sedang giat mencari mangsa untuk sertai pakej rawatan yang ditawarkan oleh Syed Meir.
Suzana juga merupakan distributor bagi produk-produk Jobless Millionaire International, sebuah syarikat di bawah naungan Syed Meir.
Pendek kata berbekalkan dakwaan palsu Suzana Othman menipu dengan memperdaya pesakit cancer untuk sertai pakej rawatan Syed Meir, ini semua dicerita dalam PDF file.
Link kepada PDF file adalah seperti di bawah:
Mohon sebarkan kepada ahli keluarga, saudara mara, rakan-rakan serta kenalan supaya mereka tidak tertipu dengan pembohongan terancang.