Gambar-Gambar Lelaki Biadap Serang Wanita Berpantang (Video Inside).

Semalam kecoh di media sosial kisah seorang wanita yang juga ibu baru bersalin secara pembedahan di serang secara mulut dan fizikal oleh seorang lelaki hanya apabila wanita tersebut menegurnya agar jangan membuat bising pada tengah-tengah malam.
Teguran itu dibuat memandangkan bayi kecilnya kerap kali terkejut disebabkan bunyi bising kenderaan yang dimiliki oleh lelaki tersebut.
Lelaki itu juga dikatakan adalah jiran kepada wanita tersebut. Berikut luahan wanita itu seperti di petik dari Facebook beliau.
Oleh : Nur Dhila
Masih ada lagi lelaki bacul pukul perempuan. Aku la perempuan yang kena pukul tu. Aku masih berpantang bersalin secara caesarian 😭    sampai sekarang perut aku rasa sakit kena sentap..
Perut aku kena RENTAP & die telah kotakan niat untuk MELANGGAR aku dengan kereta die akibat tak puas hati kena tegur.
Kejadian bermula bila pelaku membuat bising pada tarikh 11/07/2017, jam 1.05am -1.30am, ram-ram kereta depan rumah (selang sebuah dari rumah aku) menyebabkan baby Aqeel menangis tak henti-henti kerana terperanjat-peranjat bunyi bising dari kereta pelaku.
Ibu mana tahan.. tengok anak dah 20min terkejut-kejut.. badan tersentap.. terenjat-enjat dan menangis tak henti sebab terkejut.
Aku pun tegur dua kali dari perkarangan rumah, tapi pelaku macam tak puas hati malah dia menjadi-jadi ram kereta dengan lebih kuat tak henti-henti.
Setelah 20 minit berlanjutan bising dan baby Aqeel menangis makin ligat sebab terkejut.. aku pun keluar rumah untuk TEGUR SECARA BAIK.. suruh die setel cara baik kalau ade problem dengan jiran aku dan bukan dengan cara buat bising malam-malam buta.. malangnya pelaku MEMANTUL dan memaki hamun aku. Mencarut jangan cakap la. Cara cakap macam orang lalok aje..
Akibat keadaan menjadi tegang dan dia ugut-ugut aku, aku pun rekod perbuatan pelaku.. akibat tidak puas hati, pelaku cuba nak rampas handphone aku.. tak dapat rampas, dia RENTAP PERUT AKU dan cakap nak langgar aku dan dia dah lin telah melaksanakan niat untuk LANGGAR aku.  
Nasib aku dengan kain dah terbukak (sempat tarik kain) berundur lari ke belakang.. kalau tak elak.. mau keluar lagi ke hospital.. innalillah dah aku.
Dia juga ugut untuk mencederakan aku kelak.
Jiran aku (yang pelaku ram-ram depan rumah) boleh kata "tak dengar" aku menjerit minta tolong.. padahal achi rumah hujung boleh dengar bising-bising kat luar.
Biar video dan report yang aku buat menjelaskan keadaan.
Baru balik buat pemeriksaan perubatan. Perut aku masih senak kena sentap.. arini bentan seharian.. sebab kejadian tak guna ni.. harini jalan tunduk pegang perut aku di buatnye. Sigh~
Lihat video;

video

Share this :

Previous
Next Post »