t>

Breaking News

Malique Menghilang Kerana Sakit Otak? - Ini Jawapan Untuk Peminat.

Dimanakah Malique sekarang berada dan apa yang terjadi pada beliau sehingga beliau menghilangkan diri bertahun-tahun lamanya?

Ini adalah soalan umum yang sering ditanyakan oleh peminat-peminat beliau dan pemerhatian industri hiburan tanah air. 

Malique Ibrahim atau nama sebenarnya ialah Cairil Edrin Bin Ibrahim, bekas anggota kumpulan hiphop terkenal Too Phat yang cukup terkenal pada tahun 90an.

Malique mula menghilangkan diri secara beransur-ansur dari dunia seni pada tahun 2001. Sejak itu kelibat Malique tidak kelihatan di atas mana-mana pentas hiburan meskipun beliau seringkali keluar dengan lagu/single baru hampir setiap tahun selepasnya. Beliau juga beberapa kali keluarkan lagu duet ataupun feat dengan artis-artis tertentu namun tidak akan sesekali membuat persembahan di atas pentas.

Teori seorang lelaki mengenai Malique yang dikongsi di laman twitternya amat menarik untuk dibaca dan penjelasan itu mungkin dapat menjawab kemana menghilangnya Malique selama ini dan punca sebenar kehilangan beliau dari industri hiburan.

Sejarah awal Malique




Malique sukakan kesempurnaan 
 


Kerap recycle lagu 
 


Ada buat kelas rap 
 

Malique tak tahan dengan perangai media


Jangan sebarangan cop Malique sesat


Masih sihat, tinggal di Damansara


"Malique sekarang sihat walafiat tinggal di Damansara bersama keluarga tercinta. Kesimpulannya, Malique taknak orang lebihkan dia dan dia hilang tanpa gangguan dari sesiapa, itu sahaja," kata Twt_MuzikIJim. 

Nampaknya tiada apa yang perlu dirisaukan bagi peminat-peminat Malique kerana beliau sihat dan hanya mahu menyisihkan penglibatan keterlaluan pihak media dari hidup beliau. - Sozcyili.