t>

Breaking News

Kera Ditetak Akhirnya Mati, Pencinta Haiwan Ikrar Buru Suspek Sampai Dapat.

Oleh : Coco Chan
VIRALKAN KES KERA YANG DITETAK OLEH MANUSIA DURJANA!! SAMA-SAMA KITA JADI SUARA UNTUK HAIWAN YANG MALANG INI! MANUSIA TIADA HAK LAKUKAN KEKEJAMAN KE ATAS HAIWAN!!!!
Assalamualaikum semua, Allah Maha Besaq, jika ada usaha akan adanya kejayaan yang dia selitkan pada yang berusaha. 30 August saya telah bantu selamatkan seekor kera yang telah ditetak sehingga putus tangan kiri dan cedera parah di kelangkang..
Tak banyak yang sudi bantu sebab takut saya reveal info mereka tapi alhamdulilah setelah hampir 2 hari, saya dan partner cari gali segala info yang ada termasuk ke monkey beach sendiri..ini segala apa yang saya dapat. Saya takkan biaq orang yang aniaya binatang terlepas!!!!
Gambar di bawah pasangan berasal dari Jelutong yang baru berkerja beberapa bulan di Lazyboy Monkey Beach. Nama dia Adi. 

Dia yang menetak kera yang ada di situ. Info yang benar dan bersaksi, anak dia ada dipegang oleh kera lain yang berada di Monkey Beach tapi kera yang disayangi oleh orang-orang kat sana yang jadi mangsa dia. Tiada kecederaan pada anak dia langsung..tapi berbaloikah dia sampai menetak kera yang tak bersalah???
Dan dia bukan saja menetak kera, dia juga ada kejaq beberapa orang dan pelancong kerana dia dalam pengaruh dadah time tu. Disini saya sediakan bukti bergambar yang saya dapat semasa di sana. 


Bayangkan di Batang Kayu yang menempatkan kera tersebut masih ada lagi jari yang terputus.. Allahuuu menitik air mata saya!!! Gamak sungguh hang wahai manusia durjana!!!
Malam yang sama ditanya kepada si pelaku tapi dia cakap kera saja pun nak besaq-besaq cerita dengan muka tanpa rasa bersalah. Mana hati perikemanusiaan hang? Majikan dia di Monkey Beach nama Lan juga minta kes jangan dibesarkan. Bini dia juga penagih dan acah parang malam yang sama...
 
Heyy dia boleh sanggup buat kera dan tetak orang tak mustahil lepas ni dia boleh besaq kepala sebab takda apa tindakan yang diambil waima ianya hanya seekor kera. Jika owner tempat kerja dia pun nak bersubahat mari sama-sama boikot tempat depa. Tak sepatutnya kita support orang yang aniaya haiwan!!
Banyak saksi dan ada yang rakam video time tu. Saya minta merayu sangat-sangat jika boleh bantu saya serahkan video time kejadian untuk kuatkan lagi dakwaan ke atas manusia tak guna ni. Ada reward jika siapa dapat bagi saya video di tempat kejadian tanpa saya revealkan siapa anda!!! Segala info saya terima boleh WhatsApp saya 0185768357.
Saya akan berikan kerjasama dengan Perhilitan dan DVS untuk kes ni. Saya tak akan berhenti.. sebab haiwan tak layak diperlakukan sedemikian.. kawan-kawan mohon bantu saya dengan gunakan kuasa media sosial viralkan benda ni untuk kita sama-sama heret depa ke muka pengadilan..jika tak mampu turun padang cukup sekadar share sebanyak mana yang boleh..bantu saya masukkan manusia kejam ke neraka yang patut mereka duduk.
Demi haiwan-haiwan saya akan lakukan apa saja..harap perjuangan saya dapatkan pembelaan untuk yang dianiayai dipermudahkan urusan dari Allah Taala 🙏🙏🙏🙏
VIRALKAN!!!!