t>

Breaking News

Admin page Ucop Wilcha vs Ohbulan.

Benda neh baru je terjadi. Ataupun aku baru je tahu. Lantaklah mana2 pun. Apa yang penting mereka sedang bergaduh.

Meh aku terangkan dari awal kisah neh. Korang baca bawah neh dulu ;

Dah baca? Neh luahan pemilik ucop wilcha. Sebenarnya dia neh sapa? Aku satuharamjadah taktahu. Aku tak pernah tengok filem hantu kak limah. Aku tak tengok abph2011 hari tue. Kecuali babak fasha sandha menang hadiah lah kan. Aku pun hairan apsal aku pergi like page neh bila orang invite. Untuk rekod, aku baru tahu nama ucop tue nama dalam filem. Siot. Aku fikir nama dia weh.. kah kah kah.. siot je akal hiburan aku. fail!

Then berlakulah perbualan macam neh ;


Admin page peminat ucop berdiskusi dengan shy8. Shy8 tue aku rasa bacaan dia macam neh syahid. Ataupun saieight. Takanlah shylapan kot? Ataupun malulapan. Nampak benar mengarutnya. Kah kah kah

Aku tengok dari paparan di atas, jelas ucop [aku panggil dia ucop je lah, senang] dah bertolenrasi cara baik dengan pemilik admin page neh. Tapi cara admin page neh approach ucop agak kurang selesa di lihat oleh orang. Tak boleh approach macam neh. Kalau sungguh minat ucop dan sungguh mahu menyelesaikan masalah berbangkit, jaga sket bahasa yang digunakan. Tak rugi menunduk pun. Bukan orang lain. Artis yang korang minat juga.

Then ketika mereka berdua [ucop dan admin page peminat ucop sedang sibuk selesaikan isu] tiba2 pihak bloggers oh bulan dan beautifulnara menyiarkan isu neh di laman blog masing2. Dan tiba2 admin page peminat ucop melenting satu badan ;


Sampai nak saman? Baca komen dia yang aku petik dari blog ohbulan

OHBULAN JANGANLAH MENFITNAH, BENDA NI DAH SETTLE SEBELUM KORANG BUAT ENTRY NI….SEBENARNYA SHY8 DAH IZINKAN SAYA MENGELUARKAN T-SHIRT, TAK PERCAYA TGK PAGE SAYA…..JGN MENFITNAH (SAYA PEMILIK PAGE TERSEBUT INGIN MENYAMAN PIHAK OHBULAN KERANA MENFITNAH!!)
Memang betul sebelum itu di dalam page tersebut berlaku perbincangan begini ;




Dalam erti kata lain ini semua salah faham je. So tiada rasionalnya fans kelab peminat ucop nak marah2 oh bulan membuta tuli. OH bulan cuma menulis berdasarkan kepada situasi ketika itu. Aku tak rasa ohbulan wajar dipersalahkan. Lagi2 nak kutuk2 ohbulan dalam page tersebut [bukan admin page tp org lain].

Apa yang perlu admin page neh buat ialah berhenti melenting. Sebaliknya buat satu posting dan menerangkan cara baik kepada pihak ohbulan. Tag ohbulan. Nanti ohbulan akan baca dan mereka akan buat lah apa2 tindakan yg mereka rasa patut buat. Nak emosi tak tentu hala perhal?

Buat posting guna bukti printscreen di bawah yang menyatakan pihak shy8 sendiri sudah faham dan terima konsep page kelab peminat ucop di facebook. Bila masing2 dah faham dan jelas dengan hal sebenar isu ini akan selesai. Habis citer.

Benda kecik.

Sozcyili : Apsal aku tulis pasal benda kecik neh dalam belog? Supaya yg yg terlibat blh lihat dari persepstif yang lebih luas.

4 ulasan

Jue Nara berkata...

pasal page pun nk saman menyaman.. boringggggggggg

agree with ur opinion, patutnya derang selesaikan salah faham ni ngan cara baik, tak perlu la sampai saman-menyaman, byk lg cara lain

Muhamad Zaki Zafir berkata...

remehnya nk brgaduh psl baju.. :)

Unknown berkata...

ohbulan tue blog member ak tue......

Ismi Azraf berkata...

Sebab Mata Lelaki Gemar Lihat Badan Wanita

Pendapat Ulama Berkaitan Fitnah Zina dan Politik Lucah

Hentikan Gangguan Seksual Terhadap Lelaki!!!

Antara di sebalik kematian adik Saiful Syazani





Mungkin isu wujud sebab atas jenama nama artis,oh bulan update pun tulis semasa isu tersebut wujud,mungkin lewat publis. Cuma salah faham yang patut di selesaikan dengan cara baik.