t>

Breaking News

Miera liyana : Saya tak seksi.

Lagi buat lawak?







‘Saya sudah menerima hukuman atas peristiwa tersebut. Ia berlaku di luar sedar saya. Apabila gaun cantik yang saya pakai tiba-tiba bertukar menjadi mala petaka.

‘‘Salah saya juga sebab saya tak membuat persiapan. Tak membuat proses suai padan baju dengan pereka (Wan Huzairil) sebelum majlis tersebut berlangsung.

‘‘Pada mulanya, memang saya rasa kurang selesa bila gaun itu terdedah di bahagian dada. Sebab itu, saya letak kerongsang di bahagian depan. Tak sangka pula bahagian tepi pula terdedah.

‘‘Sungguh, kalau saya sedar sudah lama saya betulkan pakaian. Tak akan saya dedahkan bahagian dada saya kepada semua hadirin, ’’ hujah Miera menyentuh soal pakaian yang mendedahkan dada pada majlis berkenaan.

‘Saya bukan simbol seks. Tak seksi. Bukan juga bahan daya penarik kepada isu lucah. Saya terima apa saja pandangan masyarakat. Tapi janganlah keterlaluan,’’ pinta Miera.

Pada masa yang sama, pelakon drama Kasih Yang Suci ini meluahkan rasa gembira dengan keputusan SPM yang diterimanya baru-baru ini.

‘‘Saya minta maaf sebab terpaksa merahsiakan keputusan tersebut. Cukuplah saya cakap bahawa keputusan tersebut mencapai sasaran dan boleh melayakkan saya untuk menyambung pengajian dalam jurusan undang-undang.

 Baca kenyataan dia kat atas neh. Point penting ;
1. Dia cakap dia bukan simbol seks dan tak seksi.

2. Dia terpaksa rahsiakan keputusan spm dia.

Jawapan aku.

1. Dia memang seksi. Boleh tengok gambar terbaru dia kat paper utusan mingguan. Bahagian atas dada pula dia dedahkan. Salah satu gambar tersebut kat atas. Takan bab seksi hanya meliputi bahagian tepi dada dan lurah dada je kot? Tak faham aku. Mungkin wardina dan irma hasmie boleh memberikan tunjuk ajar kat dia neh.

2. Taknak dedahkan result spm sebab malu. Itu je. Ha Ha Ha.

Macam baru2 neh dalam anugerah bintang popular dia dedahkan bahagian belakang dia pula.. Apa kes? Adoii seksi tak kira depan belakang, harap maklum.

Sozcyili : Dia taktahu makna seksi dan aurat sebenarnya..

16 ulasan

Quilling@miechan berkata...

memang tak seksi tapi LUCAH

Nur Areefah berkata...

pendidikan islam A+ kot, tu malu dedah...

kang org ckp result cemerlang tp seksi pon cemerlang..

moga dia secemerlang result dia..

akri zary berkata...

wow...seksinye....

Mmuuhammad berkata...

dia pakai seksi satu hal, jurukamera yang amik gambar, orang yang sebar gambar, orang yang mengumpat, orang yang fitnah, pun dapat dosa jugak, moga semua orang mendapat hidayah

Khairul_Naswin berkata...

kalu nnti ko jejalan ada org nak raba ko jgn lah nak kata laki jahat. dah ko pakai mcm nak bogel. laki mmg salah tapi bukan 100%. ko yg menaikan semangat bak kata katak

Ainul Huda berkata...

astaghfirullah. apa nak jd =.=

Unknown berkata...

hahaha...memang tak seksi dia ni..cuma terkurang kain je..apa istilah seksi pada dia..maybe tak pakai baju terus baru seksi kot..hehehe

Nasi Tiruan Pulak!!
Anggota Parlimen Kantoi Tonton Video Seks

hana berkata...

die x tau kot seksi tu camne..
nmpk nye kene de yg terangkan pasal aurat kt die..
hahah

Ismi Azraf berkata...

Berani dedah body tapi xberani dedahkan result SPM.pelik betol.
Berseksi untuk diseksa.


Sebab Mata Lelaki Gemar Lihat Badan Wanita

Hentikan Gangguan Seksual Terhadap Lelaki!!!

PANAS : Cikgu bergelek PANAS?????pas

www.dunialandax.com berkata...

macam ni punya orang pun ada kan?haha~ tak seksi rupanya~hahahanak tunggu kalau keluar semua baru seksi kot?


http://www.dunialandax.com/

TinaSofea berkata...

hahahaha..geli..tak sedar sexy kunun..kontroversi murahan

skemaboy berkata...

ustaz aku kata x tutup aurat dosa besar tapi mengumpat pun dosa besar gak... cam mane nak terangkan yea... korang paham2 je lah... ok cau dulu yea... sorry.. akhir kata "biar gagal cari ilmu dunia asalkan x gagal mencari ilmu akhirat" dipetik dari drama IKTIHAD AHAD.

Unknown berkata...

haha najib ke tuw yg naik motor tue

admiral berkata...

ntah. tau tkpe. takkan nk tunggu bogel baru bleh ckp seksi kot.

Unknown berkata...

ala. budak budak memang camni. otak letak kat lutot ! hati dah hitam, cakap ape pon, ade je nak menjawab

Tauke_Emas berkata...

weh... ok tu... seksi seksis seksis.. mcm lagu anita serawak tuu.. org camni humbam je dlam longkang.. dasarnya dah longkang nak ajak2 orang lain...