t>

Breaking News

Geng Gay facebook balas dendam.

Group gay melayu yang ada lebih kurang 4k ahli di facebook telah dihack. Dalam pukul berapa aku tak pasti tapi aku syak sejurus aku di approved malam semalam kot. Maybe gak sebelum tue. Ataupun lebih kurang waktu2 tue juga lah.

So dorang dah bengang + marah + sakit ahti sebab ;

1. Wall group penuh dengan spam larangan Allah swt berkenaan gay, hadis dan lain2 perkara berkaitan isu neh.

2.  Tak boleh nak sembang kotor macam selalu.

Setelah mereka bertekak dari semalam [aku join sekejap je as pemerhati dan tukang meroyan ] geng2 gay balas dendam dengan menghack group ;


Lihat bawah neh ;


Gila larh pula. 

Apa kena mengena page neh dengan bebudak gay? Takde. 

Apa salahnya group gay melayu + islam di facebook di hack?  Takde.

Hidup kena fikir positif larh beb. Korang buat salah. Kita orang taknak benda2 maksiat + meliwat bagai neh berkembang di malaysia. Faham tak? Budaya songsang neh kena dimatikan. Memang marah kalau group di hack tapi fikirlah positif. Mesti ada sebab kenapa orang hack group gay tue.

Kalau tengok posting2 depa.. peh seram. Menjurus kepada zina. Saja aku guna ayat sopan menjurus walhal kalau dibaca betul2 bukan menjurus lagi dah. Macam dah berzina [meliwat] jek. Kalau bukan orang islam ada pertimbangan lagi. Neh orang islam. So.. apa salahnya group tue di hack untuk pecahkan persatuan korang. 

Payahlah. Korang tak nampak niat baik golongan2 yang berjuang untuk korang gak. Wahai gay2 melayu cuba ulas sket.. tang mana salahnya bila kami memerangi zina dan maksiat? Alah macam kes tangkap basah.. takan nak salahkan penguatkuasa pula? Dalam kes neh terang lagi jelas korang hermm.. meliwat dan mempromosikan bubungan antara lelaki.. so apa salahnya bila kami membanteras kegiatan tersebut?

Nak paksa kami redha dengan maksiat pula ke apa neh? Cuba jawab? 

Nota : Tiada bahasa kasar ditujukan kepada golongan gay di dalam group terbabit. Masing2 dakwah guna bahasa sopan. Yang ada cuma SPAM, perli, dan bahasa keras. Keras tapi bukan bahasa kesat. Harap maklum.

Sozcyili : Undang2 pun songsang dah..