t>

Breaking News

Miss Bapok 2011 kini kembali.

Hari tue kita pernah buat posting pada miss bapok 2009. Tapi tatau larh kalau2 ada miss bapok 2010 sebab tak dengar berita pun. Kini kita ada miss bapok 2011. Mari kita lihat gambar2 miss bapok yang menyertai pertandingan tersebut.










Ahhhaa.. 

Tatau nak cakap depa neh cantik ka tak. Nak cakap seksi pun rasa was2. Yelah. Selalu perempuan kalau dedah2 aurat orang panggil seksi. Tapi kalau lelaki dedah2 bukan aurat nak panggil apa pun? Bukan badan ketul2 pun.

kah kah kah

Dorang kata penganjuran event miss bapok di atas membuktikan malaysia selangkah ke hadapan dalam memberikan ruang untuk golongan seperti neh hidup dan berjaya di malaysia. Dorang juga cakap bahawa apa yang miss bapok neh buat adalah hak asasi seorang manusia.

Bagi aku seseorang khunsa boleh memilih jantina. Tetapi bukan bagi seseorang yang dilahirkan sebagai lelaki. Seseorang yang khunsa andai dia memilih untuk jadi wanita maka dia bukan bapok. Sebaliknya dia ialah wanita. Seorang lelaki andai dia transform jadi wanita maka dia bapok.

Bagi aku setiap manusia ada masalah masing2. Dan setiap masalah ada jalan penyelesaian. Jangan ingat bila orang marah dan mengecam event neh bererti orang benci sangat pada manusia2 yang membapokkan diri mereka. Sepatutnya kena faham. Kenapa mereka neh dikecam. Menjadi bapok bukanlah hak asasi manusia. 

Seseorang yang menjadi bapok dan memaksa orang lain untuk menerima perkara  tersebutlah yang sedang memijak hak asasi manusia yang lain. Aku dah pernah cakap dulu. Asas manusia itu tidak boleh menyusahkan orang lain. Bila mereka dah menyusahkan kehidupan orang lain maka mereka sedang memijak hak asasi manusia yang lain. Hak asasi tidak boleh dibina dengan memijak hak asasi manusia yang lain. Manusia normal pada asasnya berhak menikmati semua perkara kerana mereka normal dan tidak memijak mana2 hak manusia yang lain.

Manusia yang tidak normal pula, dia memang ada hak asasi. Tetapi hak asasi dia ialah untuk menerima faham bahawa setiap perkara negatif yang dia lakukan adalah salah. Memaksa orang lain menerima perbuatan negatif sebagai perkara yang biasa adalah sangat2 mustahil. Lagipun manusia normal sedang melindungi kepentingan institusi keluarga. Kami sedang melindungi kepentingan generasi masa hadapan. Ia bukan suka2 kami nak menidakkan kewujudan anda. Ia adalah disebabkan anda hanya akan menyebabkan generasi kami pada masa akan datang hidup dalam kucar kacir. 

Sila faham dengan betul2. Bukan lah hanya anda je yang berhak hidup di malaysia neh. Kami pun ada hak itu juga. Malahan kami lebih berhak kerana kami manusia normal. Adalah logik akal manusia normal memerintah negara. Tetapi adalah perkara bodoh membiarkan orang yang sakit nafsu diberikan hak untuk mempromosikan kesakitan dia sebagai benda betul.

Jangan lupa lihat sini dan sini. 

Sozcyili : Makin pelik.