Video Dari Kekasih Untuk Kekasih.

Kepala hotak AmenoWorld on Friday, January 13, 2012

Anda pernah tengok video kekasih kepada kekasih? Baiklah. Video neh ialah video yang sangat popular sekarang neh. Ia adalah video seorang kekasih [perempuan] meluahkan rasa cintanya kepada kekasih [lelaki] di alam maya menerusi youtube.

Wah..

Mesti romantik kan?

Tapi.. itu kalau orang bukan melayu yang buat. Kalau ia orang melayu + perempuan yang buat, ia jadi lain. Semua orang akan berpusu2 maki hamun dia dan sebagainya. Seolah2 dia melakukan satu dosa besar yang tiada maafnya.

Yang sebenarnya video yang dimaksudkan ada di bawah neh ;

 

Bagaimana? 

Romantik kan?

Yang sebenarnya ini ialah video peribadi wanita cantik di atas neh. Video neh kemudian nya tah macam mana tersebar dan mendapat kritikan orang ramai. Lalu, gadis cantik neh mengambil inisiatif mendelete video nya. Ini dibuat sebab dia terasa dengan caci maki hamun yang dibuat terhadap dirinya. Satu usaha yang baik.

Namun, 

Sayangnya, sudah ada yang mendownload video terbabit dan upload semula di youtube. Kasihan gadis neh. Dia sudah berusaha menutup kesalahan dia. Tetapi ada orang lain yang buka2 bagi dia. Macam lah dia takde peluang untuk mengubah kesilapan.

Lalu, 

Kenapa aku sebarkan video neh? Kan aku dah sepesen dengan orang yang sebarkan video neh? Memang betul. Aku sejujurnya okey dengan video neh. Biasalah jiwa anak muda. Belum berkahwin. Memang benda neh biasa di buat. So kalau tak suka sekalipun nasihat elok2. Bila dia dah sudi delete itu bererti dia sudi terima nasihat.

Dan, 

Kalau boleh nasihatkan pengupload tue delete video di atas neh. Biasalah. Adik2 buat salah, tanggungjawab kita ajar dan ubah. Bukan hukum dan kutuk. Kita kan bangsa yang saling sayang menyayang. Jangan lagi kenakan dia yer. Gurau pun ada hadnya kawan2. Bai.

Sozcyili : Romantik yer.. tapi cara tak kena dik..

JUAL SEKALI, UNTUNG BERKALI2, DAPATKAN FORMULANYA DISINI

 

Followers

Readers