t>

Breaking News

Masuk kristian dan nak bunuh diri, bai.

Untuk makluman kepada semua yang mengenali diriku...3 jun akan menjadi 1 sejarah bahawa itu adalah hari kematianku... permintaan terakhir aku adalah jangan tanam mayat aku... sbb aku bukan Islam lagi.... so dengan ini jangan la ada yang sesiapa mencuba untuk menghalang aku.. kerana aku sudah nekad dengan keputusan aku! Aku rela mampus jahanam masuk neraka!
Aku bahagia dengan agamaku Kristian Katolik. :-) tidak sabar untuk menunggu untuk bunuh diri pada 3 jun 2012 di hadapan rumah seseorang....
Sabar dulu. Itu semua bukan berkenaan diri aku. Ini adalah berkenaan seseorang yang bernama syahir. Lihat lagi kat bawah neh ;




Siapakah syahir neh? Maaf aku juga tak berapa mengenali dia. Menerusi info yang aku dapat ialah dia neh budak melayu yang beragama islam. Dan dipercayai orang negeri sembilan. Dia telah memilih untuk murtad. Itu jek info yang aku dapat.

Ramai juga kenalan2 dia yang mengenali budak neh. Aku tak faham punca dia memilih untuk murtad. Tapi aku percaya kita perlukan satu kaedah untuk membimbing dia semula. Aku pun tak faham apa masalah yang dia hadapi sekarang tapi aku percaya marah tidak akan selesaikan apa2 masalah pun. Yang boleh kita buat sekarang neh ialah bimbing dia.

Klik sini jika korang betul2 nak bimbing or bantu dia. Kalau nak marah2 dia aku tak galakkan geng. Sorry. Kita perlukan lakukan dakwah terlebih dahulu bukan nak menghamburkan kata2 amarah jek. 

Kalau cara bimbing melalui facebook tak boleh jalan, maka ada baiknya jika sesiapa yang mempunyai kuasa boleh membimbing dia kembali. Contohnya jabatan2 kerajaan yang berupaya memantau kes sebegini. Ada sesiapa yang sudi tolong dia tak?

Sozcyili : Adoii risau tengok aihh..