t>

Breaking News

Video budak melayu hisap gam tersebar.

Bahlol. 

Perkataan yang paling sesuai diberikan kepada sekumpulan budak2 melayu neh. Jika korang nak tahu kenapa aku gelar dorang bahlol, korang boleh saksikan video kat bawah neh sendiri. Memang layak pun dibahlol-bahlolkan beb ;



Ini bukan rakaman curi. Ini dirakam oleh rakan2 mereka sendiri dan disebarkan oleh rakan2 mereka sendiri [yang rakam tue]. Makna nya sendiri buat jahat, sendiri pergi sebarkan. Sekarang bila dah tersebar di dunia online maka satu dunia akan mengenali budak2 neh. Dan tak boleh nak di elakkan lah kalau ada yang kena maki hamun dan disumpah seranah bagai. 

Itulah balasan nya bila berbangga-bangga dengan kejahatan sendiri. Berani buat berani lah tanggung. Tapi lah kan kalau ada sesiapa yang kenal bebudak neh elok juga dibawa ke pangkal jalan selain daripada menghukum mereka dengan kata2 nista perlu juga kita membimbing mereka semula.

Muda2 lagi dah rosak dengan hisap gam seme tue. Memang siyes keji. Sapa lah ibu bapa bebudak neh? Takde ke fikir anak2 buat apa? Berkawan dengan siapa? Pergi mana? Adoii. Budak2 zaman sekarang neh bukan boleh dibiarkan bebas dan keluar ke sana sini. 

Dorang senang terpengaruh sebab tue kena kongkong dari kecik. Biarlah apa pun orang nak cakap janji budak2 tue duduk rumah 24 jam. Daripada merayau dan berkawan tak tentu hala elok dorang habiskan masa depan tv tengok astro, baca buku-buku cerita or main game. Takde masalah aku rasa macam tue. At least kita nampak depan mata apa yang anak2 sendiri buat, ye tak?

Memang memalukan tengok sikap bebudak melayu kat dalam video di atas neh. Hopefully ada lah sesiapa boleh bimbing mereka semula agar kembali ke pangkal jalan. Kalau boleh alert kat mak bapak bebudak tue kalau kat sini ada sesiapa yang mengenali mereka. Kena pantau anak masing2. Jangan dibiarkan begitu sahaja. Dan paling penting jangan percaya kat anak sendiri 100%. Budak2 zaman sekarang bukan boleh percaya sangat. Kecik2 pun dah pandai menipu. Itu tak masuk lagi yang pandai maki hamun. Siyes. 

Sozcyili : Teruk dahh... harap2 hasan ali pakar motivasi boleh turun padang..