t>

Breaking News

Kenapa kad pengenalan ini ada tarikh luput?

Adakah ia dimiliki oleh warga asing? 

Adakah ini ialah agent yang membekalkan kad pengenalan kepada warga asing agar membolehkan mereka untuk mengundi pada pru akan datang?

Adakah ini satu lagi rancangan untuk meramaikan warga asing di malaysia?

Sekarang korang lihat dulu di bawah neh. Aku taknak buat apa2 kesimpulan disini.


Korang nampak apa yang aku nampak? Kat sini aku terfikir ;

1. Kenapa ic neh ada tarikh luput kalau sungguh dia warga malaysia?

2. Kalau dia bukan warga malaysia = penduduk tetap = kenapa ic dia berwarna biru?

Jadi inilah yang menimbulkan persoalan di ahti aku. Tinjauan aku di laman web jpn sendiri tidak menyatakan bahawa ic ada tarikh luput melainkan mykas. Mykas neh apa aku pun kurang pasti sangat lihat kat bawah neh ;


Kalau betul larh ic takde tarikh luput, kenapa pula ic kawan kita kat atas neh ada tarikh luput? Apa sebenarnya yang sedang berlaku? Kita berharap ada penjelasan dari JPN. Sama2 nantikan.

Sumber gambar : TKO

Sozcyili : Sindiket ic untuk mengundi ka?