t>

Breaking News

Polis nak balas dendam kepada pendemo Bersih 3?

Kita berharap polis tersebut tidak memaksudkan apa yang dia tulis dalam wall facebooknya baru2 neh. Sekarang neh statement tersebut telah tersebar secara meluas di kalangan facebookers. Ia mungkin di anggap sebagai satu ugutan dan ancaman kepada para demostran bersih. Pelbagai persepsi telah timbul.

Lihat bawah ;



Selain itu, kita dapati ada juga kakitangan kerajaan yang seolah2 macam membenarkan keadaan di mana mereka neh tiada pilihan lain selain terpaksa menurut perintah pihak atasan meskipun kadang2 arahan tersebut bukan begitu mesra-rakyat. Urmm...

Dan kata2 pendemo bersih bahawa SB turut terlibat dalam perhimpunan DEMO BERSIH 3 rupanya adalah benar. Ini pengakuan dari pihak polis sendiri. Bukan zaharin yang dikatakan sebagai menyebarkan spekulasi untuk kelam kabutkan suasana.. 

Lihat bawah neh ;



Kita tidak tahu sejauh mana penglibatan dan peranan SB dalam demo bersih 3. Mungkin sebagai pendemo, mungkin sebagai pemerhati atau mungkin sahaja sebagai apa2.. cuma kita berharap janganlah ada kes penyamaran sebagai peserta bersih dan melakukan provokasi tetapi yang disalahkan peserta bersih 3 pula. Itu sahaja.

Sozcyili : Polis pun nak ugut2... aiiihhh