t>

Breaking News

Gambar suspect cubaan bunuh dan bakar remaja perempuan tersebar.


Tadi aku ada share news mengenai berita di atas disini. Sekarang neh di facebook telah tersebar satu wajah yang juga lelaki yang membakar remaja perempuan seperti dalam gambar di atas. Lelaki tersebut dikatakan boifren kepada remaja wanita yang koma angkara dibakar.

Nurul Firzanah sekarang neh kritikal dan dalam keadaan koma selepas berjaya diselamatkan oleh keluarga selepas menerima panggilan telefon dari nurul sendiri, ketika itu dia sedang dibakar! Adoii.. kurang ajar punya lelaki.

Nurul dan lelaki tersebut keluar untuk bersahur, dan atas keizinan dari keluarga remaja perempuan tersebut. Bukan suka2 keluar rumah tanpa pengetahuan family. Mohon jangan buat penilaian merepek sebab ini bukan masanya di saat family mereka sedang bersedih.

Dan, wajah kat bawah neh sedang giat disebarkan bahkan diseru untuk disebarkan menerusi facebook, twitter dan blog ;


Dah takde cari lebih manis untuk tangkap gambar lagi der? Alahaiii.. muka neh ke yang membakar orang? Kecik2 pun dah pandai nak bunuh dan bakar orang ek? Puiii.. 

Tapi kalau bukan dia orangnya aku minta maaf. Aku assume dia lah orangnya berdasarkan kepada laporan akhbar dan sebaran di facebook oke.

Nama lelaki di atas ialah Muhd Amir. Umur tak diketahui. Tapi aku rasa muda larh juga kot. Dia telah melarikan diri selepas kejadian membakar mangsa terbongkar dan sekarang neh sedang menyorokkan diri di satu tempat. Dia lari menggunakan motor EX-5. No plat BLN 3093. Kalau ternampak mohon laporkan pada balai polis yang berdekatan.

Sambil2 tue juga boleh update di wall media online masing2 samada menerusi facebook, twitter mahupun blog. Dan jangan lupa inform orang yang menyebarkan gambar di atas. Klik sini. Dia ada butiran yang lebih lanjut sebab dia yang sebarkan gambar di atas. Mohon sebarkan. Thanks. 

Facebook suspect yang dimaksudkan ==>https://www.facebook.com/photo.php?fbid=174572735995923&set=a.101608746625656.1647.100003295923261&type=3&theater 

Alahai.. budak lelaki neh memang jiwa kacau..