t>

Breaking News

Johari Pain minta maaf..

Adeh..

Dia dah minta maaf arh geng. Kenyataan maaf dia kat facebook aku tak dapat maybe dia dah set privacy kat facebook dia kot tapi aku dapat printscreen kenyataan twitter dia. 

Lihat kat bawah neh jap ;


Dalam pada itu di facebook, pelbagai pages di create untuk mempermainkan johari pain. Or maybe ada juga di antara mereka yang benar2 marahkan johari pain. Aku pun tak pasti sangat. Kalau ikut dari mood aku, isu neh sebenarnya tak perlu nak siyes sangat. Sebab dia bukan hina apa pun.. just dia rasa tak yakin kot pandelela boleh menang pingat. Sebab tue dia lontarkan cabaran maut. 

Wakaka..

Lihat kat bawah neh ;


Actually aku rasa majoriti warga online just mempermainkan johari pain jek. Bukan beria2 nak suruh dia potong pun. Tapi maybe ada juga di antara mereka yang benar2 tersindir dan marahkan johari. Mungkin kerana mereka penyokong setia pandelela kot.

Apa pun, jangan berlebih2an kenakan johari tue. Takut dia tertekan pula tak pasal2. Cukup2lah. Dia pun dah minta maaf dan tarik balik statement tersebut. Sekarang no more kerat mengerat or #janjidikerati. Sekarang johari dah insaf dan dia akan cakap #janjitakbuatlagi.

Lupakan sahaja..

Oke?