t>

Breaking News

Gambar-gambar ceramah Ustaz Azhar Idrus.

Woowwww..

Ramai nya orang yang hadir ke kuliah / program ustaz azhar idrus..  program tersebut berlangsung di kuala kangsar.  Memang ramai yang hadir untuk mendengar sendiri secara live kuliah ustaz azhar idrus dan bertanyakan beberapa permasalahan agama kepada ustaz azhar idrus.

Lihatlah bukti bergambar kat bawah neh sendiri ;











Ramai orang yang hadir. Penuh satu padang sekolah tue. Sebenarnya, ini adalah bukti bahawa jika kuliah2 seperti ini seringkali diadakan, mereka juga akan rajin untuk hadir bagi menambahkan ilmu agama. Kalau tak buat program kuliah camne nak pergi dengar kuliah kan?

Andai kata kalau la kerajaan boleh peruntukkan wang untuk mengadakan program2 berbentuk keagamaan di setiap negeri2.. pun bagus juga. Buat secara berkala. Tiru macam pakatan rakyat di selangor. Seringkali anjurkan ceramah terbuka. Rasa cemburu sangat dengan penduduk selangor. Kat sini jarang2 sekali ada perkara seperti itu.

Bukan suruh jemput ustaz dari pakatan rakyat pun. Jemput la ustaz2 non partisan seperti ustaz azhar idrus, ustaz zainal abidin, ustaz don, ustaz saifulislam pun dah orait sesangat..  harap2 perkara baik yang datang dari pakatan rakyat tue boleh ditiru oleh kerajaan kita. Tak salah tiru perkara yang baik pun.. bukan suruh buat jahat kan.

Bai.

Sumber gambar : Sini