t>

Breaking News

Main Bola Sepak sambil bogel di Malaysia. [21 SX]

Bola sepak memang sukan yang menjadi kegilaan rakyat tak kira ceruk mana pun dorang duduk. Walaupun tak seme orang suka menonton dan minat bola sepak tetapi rata2 di kebanyakkan negara khususnya orang lelaki memang minat bola sepak.

Aku pun minat bola sepak. Tak minat main tapi minat sokong dan tonton pasukan yang aku sokong. Tapi sekarang aku ada sedikit masalah. Sebenarnya aku nak minta tolong kekawan. Otak aku pening fikir ini ka negara islam kita..?

Tigerbeer = anjur satu kejohanan sukan bola sepak dengan kerjasaman astro plus ESPN star sports. Kejohanan tersebut berlangsung di malaysia iaitu di pusat membeli belah The Curve. Ikut dari gambar yang aku dapat di beberapa blog dan website.. kejohanan tersebut adalah kejohanan terbuka.

Maksudnya sesiapa sahaja, laki pompuan kanak2 ka bapak budak ka remaja ka apa ka terdedah kepada acara yang berlangsung di sepanjang kejohanan tersebut.

Antara acara yang berlangsung ;







Nak main bola sepak takde hal. Nak anjurkan apa pun anjurkanla. Tapi perlu ke perkara di atas? Jamil khir dan Mashitah awak berdua kat mana ek? Boleh tak sound penaja2 yang anjurkan kejohanan tersebut.. ke nak tidur dulu?

Elokla tu. Lepas suruh orang beli arak layan bola sepak sambil tengok pompuan seksi menari

Hehehe..

Gambar dan berita berkaitan : sini. dan sini.