Video suami pukul isteri tersebar.

Kepala hotak Nurul Asyikin on Monday, September 3, 2012

Di Malaysia.

Perkara neh berlaku di Malaysia. Bahkan ia ter-rakam dalam cctv sebab kejadian tersebut berlaku di dalam kedai.

Keadaan wanita malang tersebut. Dalam keadaan mengandung pula tu. Lihatlah sendiri luka-luka yang dia alami ;



Ini baru sebahagian jek. Gambar penuh kat sini. Tapi tak perlu kot kita seme tengok. Cukuplah kita tengok video kat bawah neh ;

 

Bengang plak aku lepas tengok. 

Garang gile suami dia.. Agak2lah belasah kat kepala orang. Wanita tersebut sedang mengandung. Mesti sakit kena belasah. Dah larh pregnant pula tue. Punca suami dia marah tue aku tatau lah kenapa. Tapi marah macam mana pun kenapa sampai nak belasah2 isteri macam tue? Macam nak mati dah aku tengok bini dia.

Kenyataan terkini PDRM mengenai kes tersebut ;


Kita tunggu hasil siasatan PDRM. 

JUAL SEKALI, UNTUNG BERKALI2, DAPATKAN FORMULANYA DISINI

 

Followers

Readers