t>

Breaking News

Gambar PM israel lari kelam kabut selepas kena serang.

Penakut rupanya...

Foto yang dikirimkan seorang sahabat di Mesir memperlihatkan Benjamin Netanyahu, PM israel sedang melarikan diri ketakutan apabila pejabatnya juga telah menjadi sasaran roket al Qassam.

Situasinya berbeza di kalangan pemimpin kanan Palestin dan juga pejuang mereka yang bercita-cita untuk syahid di jalan Allah.

Sumber RNN:APM


Maklumat ini diperolehi dari wall Dr. Zainur Rashid Zainuddin salah seorang aktivis masyarakat dan keamanan yang aktif di laman sosial..

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=459354637445839&set=a.158713574176615.28853.155707591143880&type=1&ref=nf

Gambar yang dimaksudkan ;



Takut juga ko ek. Macam tak cukup tanah jek nak lari. Serang orang pandai. Ingatkan nak lawan depan2. Rupanya guna cara keji. Serang gaza dengan serang sorok2. Bila dah terkantoi kata self defence. Self-defence kepala bana ko.

Lepas tue lancarkan perang. HAMAS sebenarnya sedang mempertahankan diri sebab korang mencerobohi sempadan. Melanggar perjanjian damai. HAMAS betul. israel tak betul langsung. 

Jangan lupa sebarkan info kat bawah neh ;


Lagi satu, setiap kali aku tulis israel aku sambung sekali dengan babi. Biar google baca israel itu babi. Babi itu israel. Padan muka lue. Korang boleh try guna ayat lain. israel sial ke. Setan ke. Biar padan muka israel. Kena maki dengan teknologi yang bangsa dorang sendiri cipta.

Wakaka.