t>

Breaking News

Papa gomo adalah seorang pengundi hantu..

Tersebar di media sosial. Blog. Dan forum juga. Kes neh bermula apabila papa gomo dikantoikan oleh website sprm atas kesalahan rasuah. Ingatkan bn nak 'waiver' kesalahan papa gomo since dia kan blogger umno yang top. Rupanya tidak. Bagus juga la kan.

Tapi hukuman yang dikenakan ke atasnya berjaya diringankan juga. Ada apa2 ke? Haha.

Selepas data pasal papa gomo ex polis  yang di tangkap rasuah tersebar adalah sorang neh. Dia buat research. Check no polis papa gomo. Eh ada pula di daftarkan sebagai pemilih. Then check no ic. Pun ada juga. Aik. Satu orang dua tempat mengundi? Boleh ke? Memang ah tak boleh.

Tu pasal orang dah cakap banyak kali. Daftar pemilih kita tak bersih. Banyak sangat keraguan. Dah tegur banyak kali. Bukti bersepah. Asal tegur je mula la bloggers2 umno menyerang peribadi orang. Tak cukup dengan itu dia kata kita fitnah. Eh bukti ada. Fitnah apanya? Menfitnah orang melakukan fitnah itu baru dikatakan fitnah.

Sekarang tengok sendiri kat bawah neh. Sementara SPR belum buang. Anda tentukan sendiri. Wajar ke tak wajar tuntutan BERSIH  ke atas SPR selama ini? Akhirnya si fitnah jatuh tergolek2. Adoiii la...