t>

Breaking News

Pesta Seks Melayu Muda Mudi Di Sungai Petani.




Pesta seks dan mabuk-mabuk remaja melayu lelaki dan perempuan di Milion Bar. Masa beroperasi 7-12 malam. Aktivis kami telah membuat pemetaan sosial dan mengambil gambar. Pihak berkuasa agama sudah dimaklumi dan pihak berkuasa tempatan diminta memantau dan menggambil tidakan. Kami difahami ada dalang disebalik kerosakan akhlak muda mudi melayu Islam di Sg Petani.

Sumber : sini

Ini kata2 pihak yang memang terlibat secara aktif dalam aktiviti dakwah. Memang ini field mereka.

Kamaruddin Kassim saya kira hal ini sudah termaklum kepada semua pihak yang ada kuasa untuk bertindak. Pihak kami NGO gejala sosial tidak mampu bertindak lebih daripada itu. Ada pihak tertentu yang akan bertindak agresif dan saya menghalang mereka sebab akan menimbulkan tindakan undang-undang sivil. Pusat hiburan dan pengunjungnya terlepas dari undang2, mereka yang bertindak secara agresif pula yang akan dihukum.


Sungai petani neh area mana ek?

Pihak berkuasa tempatan sila amek perhatian akan aduan di atas. Benda neh dah sampai atas desk pihak2 yang terbabit. Nampaknya tiada tindakan sehingga ke hari neh. Ke mereka bercuti hari isnin-jumaat dan melaksanakan kerja hari sabtu ahad pula?

Hehe. 

Lebih gambar, bukti dan penjelasan klik sumber. Jangan main serang2 pula wall tuan tue. Dah lama aku kenal dia. Memang aktif dalam kegiatan dakwah. Cuma bukan jenis keluar masuk paper atau tv macam sesetengah orang tue. Bai.