Kenyataan Bung Mukhtar Berlagak Tak Makan #Kangkung Dikecam Warga Maya.

Hahaha..

Ini lagi sorang. Nak glamer ke apa? Poyo aje cakap tak makan kangkung. Memang sah la kena balon. Gamaknya dia rasa terpinggir kot bila sejak2 kebelakangan neh warga maya memberikan perhatian lebih ke atas Najib Razak. Itu yang nak masuk sekali. Kot2 dapat meningkatkan populariti dia ke.

WAKAKA..

Rujuk ;

 
Hari tue kemain lagi aku dengar kata nak bersara la. Tak suka dengan warga maya yang tak matang la. Tak raikan kritikan apa bagai la. Bersikap kebudak-budakkan la. Aik. Ini ada lagi neh apa citer? Ke memang suka kena hentam? Kalau suka mengaku aje la suka. Bila2 masa dorang boleh je lakukan serangan. Dah ada pengalaman 2 kali kan?

HAHAHAHA..

Apa pun ketika ini Bung Muktar memang tengah kena serang pun. Hah mendapat la kau. Sendiri yang cari. So memang la dapat.

HAHAHA..

Share this :

Previous
Next Post »