t>

Breaking News

Risau Aisyah Jadi Mangsa Rogol - Mohon Segera Selamatkan 4 Adik Beradik Ini !!!!

Kat bawah neh luahan rakan seuniversiti ibu bapa yang ditangkap baru2 di Sweden atas kes pukul anak ditangan. Sekarang neh mereka2 yang tinggal di Sweden sebut dah banyak skandal demi skandal yang berlaku di Sweden melibatkan penganiayaan kanak2. Siapa cakap Sweden prihatin akan hal kebajikan anak2? Itu cuma wayang nak menutup skandal2 jijik lagi keji mereka.

Cuba baca luahan neh dulu ;

"BANGSAT!!"- itu saja perkataan paling sopan yg mampu ditulis utk menggambarkan rasa marah mendidih yg membuak-buak di lubuk dada ini bila duk ulang baca berita terbaru kes rakan satu Univ kami suami isteri, Pn Shalwati dan keluarga yg ditahan di Sweden sekarang ini.

Semua org duk ulang habag benda yg sama "Kita kena menghormati undang2 negara Sweden, bla bla bla".

HORMAT KEPALA HOTAK HANGPA !!

Nak hormat apa ke jadahnya - dah 37 hari dah masuk hari nie depa tangkap Shal sekeluarga. Mak dan ayah boh dlm jel asing2, budak2 empat beradik tu pula pi serah kat keluarga angkat bangsa SERBIA LAKNATULLAH !!

Hangpa kenai dak bangsa Serbia tu menatang apa?

Kalau tak tau, pi google

"Derita mangsa rogol askar Serb"

Boleh baca kat situ kisah perang Bosnia hari tu, kisah lebih 100,000 org islam dibunuh dan lebih 35,000 wanita dan kanak2 dirogol; ada kisah Fika 15 tahun dan kakaknya 17 tahun dirogol hingga mati kakak dia tu. Kisah jiran rogol bini2 jiran dan rogol anak2 pompuan jiran.

Kejamnya puak2 Serb Laknatullah sebab berdendam dgn org2 Islam ini tak tertulis dgn ayat dan kata2.

Bolehkah hangpa gerenti sebulan dari sekarang Aishah dan adik2nya itu masih segar bernafas, dan Aishah tak berakhir seperti kisah Fika dan kakaknya di Bosnia itu?

Mau nanti mai berita dari Sweden kata Aishah kononnya hilang, lari tak dapat dikesan, mau semua pakat ada akai.

Sebetulnya, memang pun ada banyak kisah kanak2 yg dirampas secara paksa di Sweden berakhir membunuh diri kerana tertekan, dan ada juga yg dijual sebagai pelacur kanak2 untuk golongan elit.

Tak caya hangpa google: "Geijer Affair"

Kat situ ada kisah skandal seks yg melibatkan ahli politik Sweden haram jadah dan juga kakitangan kerajaan Sweden haram jadah dengan budak2 pompuan umur 14 dan 15 tahun.

Jaga kebajikan kanak-kanak KEPALA HOTAK depa !!

Yang paling saya risaunya takut nasib Aishah berakhir seperti Sophie Lohede yg membunuh diri kerana tertekan, atau pun seperti kanak2 sebayanya "Elin" yg membunuh diri tertekan setelah 18 hari diseksa secara sexual pada tahun 2009.

La nie zaman google, semua ada dlm hp.

Kalau orang duk kata Sweden bagus sebab nak jaga kebajikan kanak2 depa, cuba google "Swedish let our children go" - lebih 20,000 org kanak2 dirampas dari keluarga setiap tahun, dan sebahagiannya berakhir dgn keluarga angkat yg ketagih BERSETUBUH dgn kanak2 (Child Molesters and Paedophiles).

Kami tak mau Aishah dan adik-adiknya berakhir macam itu.

Kementerian luar:

PLEASE HELP TO EXPEDITE !!


Andai luahan ini benar, kami berharap sangatlah kementerian boleh berbuat sesuatu dengan segera. Mohon bawa balik aje la 4 beradik tue ke Malaysia dulu. Apa2 hal kita bincang kemudian. Yang paling penting 4 adik beradik tue bawa mai ke Malaysia dulu. Sekurang2nya persekitaran Malaysia lebih dekat berbanding dengan persekitaran mereka di sana yang terpaksa tinggal dengan warga asing. Tolong la bantu keluarga ini..