WOW : Senarai Pembeli No Plat MCM Tersebar - Sanggup Beli No Plat Ribu2 Yer..


Ishh

Banyak betul duit dorang neh kan. Yang paling mahal sekali no plat MCM3 yang dibida dengan nilai RM56,100.00

Benarlah mereka2 neh ialah orang2 kaya yang dah tatau nak buat apa dengan duit2 dorang. Punyala kaya sampaikan sanggup beli no plat berharga ribuan ringgit. Kalau la mereka2 neh kawan2 aku, aku rasa setakat minta 10ribu sorang pun takde hal kot. Bukan untuk aku, tapi untuk beli satu rumah lelong yang berharga rm100,000 ke bawah untuk tempatkan gelandangan yang takde rumah kat kl tue hah.. kesian wooo.. di saat ramai orang takde rumah, dorang gunakan duit untuk beli no plat. Murah sungguh rezeki dorang di saat orang lain pula kesempitan..

Yang no 5 tue unik sket. Bukan individu yang beli tapi syarikat. Syarikat MAMEE. Mungkin sebab no plat MCM6 tue ada maksud tertentu kot bagi syarikat tersebut. Itu yang depa bida. Dengan nilai RM33,000. Manakala no plat MCM 11 pula dibida oleh Ketua Menteri Melaka seperti yang tersebar sekarang neh. Dengan nilai rm20,900.00. Kita harapkan CM Melaka gunakan duit sendiri, bukan duit rakyat. Kita sangka baik neh. Siyes.

HAHAHAHAHAHAHA..

Apa pun tahniah la sebab habiskan duit riban2 untuk no plat. Nak bantu JPJ la katakan. JPJ nanti bantu rakyat balik ye tak? Suci murni sungguh tujuan korang semua neh. RESPECT LA SANGATTT.. 

HAHAHAHAHAHAHAHAHA..

Share this :

Previous
Next Post »