Gambar2 Kempen PRK Kajang.

Pusat pengundian sudah pun ditutup secara rasminya. Jam 34petang tadi diberitahu jumlah yang keluar mengundi ialah 67% berbanding PRU yang lepas. Ada yang malas nak keluar mengundi sebab angin satu badan dengan agenda #kajangmove juga. Haha. 

Dan dengar khabarnya Wan Azizah lead dari segi jumlah undi. Tetapi jangan lupa. Ada juga undi pos yer. Macam2 kemungkinan boleh berlaku di saat2 akhir tahu. So jangan terlalu yakin sangat kemenangan akan menjadi milik PKR. Tunggu dan lihat keputusan rasminya kelak yang dijangka akan diumumkan pada 8 malam ini.

Berikut adalah rangkuman gambar2 berkaitan suasana di hari pengundian yang bermula sejak jam 8 pagi tadi.

 
Gambar ini menjadi ejekan oleh penyokong2 BN. Dorang kata Wan Azizah jadi bomoh. Haha.



Peluru hidup dijumpai di Sungai Sekamat, Kajang. Dipercayai ada anggota polis yang cuai sehingga peluru miliknya tercicir di atas jalan. Peluru2 tersebut bagaimanapun sudah dikutip oleh anggota yang bertugas di kawasan sekitar.



Pelik.

Penyokong2 BN meniru aksi bomoh 1Malaysia. Dorang nak ejek diri sendiri ke apa neh?

HAHAHAHAHAHA..


Aksi penyokong2 PR pula meniru lagak bomoh 1Malaysia. Dengan tujuan menyindir pihak lawan. Siap dengan tikar terbang lagi. Bersila terus atas jalanraya.

HAHAHA..


Rafizi tengah ambil gambar..


Anwar Ibrahim di pondok panas Sg. Kantan. Di kelilingi oleh penyokong2nya.


Aksi pakcik Ahmad bersama kangkung2nya. Dia hadir ke Kajang dengan motor sebelum berjalan bersama kangkung2nya. Aksi pakcik Ahmad ini mendapat perhatian pihak media dan orang ramai yang berada di sekitarnya.


Tue dia.

Spender jadi modal kempen oleh penyokong2 BN di Kajang. Takde modal nak berdebat, spender pun boleh.

Hihihihi..


Kat SG. Kantan tadi seperti ada bibit2 provokasi dari kedua2 belah pihak dan macam nak tercetusnya pergaduhan. Kehadiran polis di lokasi tersebut adalah nak membendung sebarang perkara yang tidak di ingini. 


Salah seorang ahli AMK telah diserang. Kepala dia berdarah akibat dari serangan tersebut. Belum dapat dipastikan bagaimana kejadian serangan tersebut berlaku. 


Kawad berduri di pusat pengiraan undi. Ini mesti bimbang pasal provokasi neh. Haha.


Ke sana ke mari BN bawa spender sepanjang hari neh yer? Haha. Spender tue je la modal depa ek?

HAHAHA.. 


Di samping itu mesej2 provokasi kat atas neh juga disebarkan oleh geng2 BN menerusi twitter dan fb. Amboi. Sedapnya menipu yer? Kalau betul dapat rm200 kenapa tak ambil duit dulu? Rakam la masa korang ambil duit dan baru sebarkan? Alahai.. bodohnya cara korang buat isu. HAHAHAHA..


Chegu Bard upload gambar petugas2 PRK dari geng2 SAMM yang sedang makan berikutan tersebarnya tuduhan Chegu Bard dan SAMM makan kat kedai seseorang tue dan tak bayar. Untuk cerita selanjutnya klik sini.


Wan Azizah dan Nurul Izzah melawat ke pusat pengundian menggunakan motor.


Makcik bawa kangkung. Polis datang dekat. Haha..

Gambar2 seterusnya akan diupdate dari semasa ke semasa.

Share this :

Previous
Next Post »