Gambar2 Rumah Raja Bomoh Negara Dengan Tugu Barisan Nasional Tersebar..

Padan la..

Rumah dia besar beb. Bukan rumah cikai2. Tapi istana tue.. ko ada? Aku takde. Tengok je la yang mampu pun..

HAHAHAHAHAHAHA

Dan, dalam rumah dia tue ada satu tugu yang berbentuk 1. Dan kalau diperhatikan betul2 kat tugu berbentuk no 1 tue ada lambang Barisan Nasional. Perghhhhhh

PEKAT BIRU TUE BEB. PIAW PUNYA. SAMPAIKAN BUAT TUGU 1MALAYSIA DENGAN LOGO BARISAN NASIONAL LAGI TUE..

Ko ada?

Aku takde. Dan, aku haramkan ia berada di dalam persekitaran rumah aku. Suwey weyyyyy..

HAHAHAHAHAHA.. 

Lihat ;





Istana Sri Gemilang.

VIP

Lokasi : Tapah, Perak.

Pftttttttt..

Rumah dia memang besar memang nampak macam orang kaya. Tapi perlu ke berlagak?

Hihihihi..

Gambar2 ini nampaknya dikirimkan kepada Oh Media sebelum tersebar secara meluas di laman2 blog..

Ingat2 la, kalau aku lalu kat Tapah neh nanti aku nak singgah kejap depan rumah dia dan nak tinjau suasana. Kalau dia izinkan aku melawat, nak juga aku melawat. Nak juga aku tengok apa yang hebat sangat kat rumah raja bomoh negara. Apa kerusi semua diperbuat dari emas ke? Yang kemain berlagak lagi mengatakan dia orang kaya, orang VIP.. dia ada banyak duit.. lagi banyak dari Khairy..

HAHAHAHAHAHA..

Share this :

Previous
Next Post »