Anwar Tidak Tahu Lokasi Pesawat #MH370 - Henti Sebar Fitnah.

Apa benda la.

Yang sebarkan tue blog fitnah. Bukan blog pro PR. Tapi pro BN. Saja je nama blog dia macam pro PR tapi hakikatnya untuk kenakan dan fitnah PR.

Dan tersebar di wassap.

Then kat facebook pula.

Neh aku nak cakap, perkara kat bawah neh

FITNAH
FITNAH
FITNAH
FITNAH
FITNAH

Tak payah tanya ANWAR pun dah terang2 FITNAH.

Tak payah tunggu KEADILAN KELUAR STATEMENT RASMI pun dah tahu FITNAH.

Dia menyindir DSAI tue. Pasal DSAI kritik kerajaan sorokkan maklumat berkaitan #MH370. Itu citer sebenar dia. Hadoooii.

HAHAHA..


Dah minta tolong semua jangan sebarkan lagi.

Aku risau kang tak pasal2 jalan cerita dia jadi macam neh jek ;

1. Kang report polis terhadap DSAI.

2. Kaitkan DSAI dengan kenyataan tersebut.

3. Minta DSAI disiasat sebab tahu lokasi MH370.

4. Tuduh DSAI dalang kepada kehilangan MH370.

Tak pasal2 aje.

Artikel asal ==> http://negarapakatanrakyat.blogspot.com/2014/04/anwar-tahu-lokasi-mh370-akan-dedahkan.html

Dan ingat, itu artikel fitnah. Okay bai. 

Share this :

Previous
Next Post »