t>

Breaking News

Tidak Salah BN Berkempen Di Sekolah Kata Menteri.


Perghhh

Tak salah pula kalau BN guna sekolah untuk bermain politik rupanya. Atas alasan itu ialah sekolah kerajaan. Tapi BN tue parti politik. Ahmad Maslan masuk ke sekolah sebagai partisan. Bukan sebagai pemimpin. Sepatutnya wujud garisan pemisah yang jelas disitu. Jika dia masuk sekolah sebagai menteri dia mewakili kerajaan Malaysia. Namun jika dia masuk sekolah atas alasan parti maka layanan dia perlu sama sepertimana layanan yang pemimpin2 parti pembangkang terima. Iaitu pemimpin2 pembangkang dilarang dari menggunakan sekolah atas apa2 tujuan aktiviti bersifat politik. Oleh kerana ianya salah dari segi undang2 maka atas sebab apa pula BN boleh bersuka ahti langgar undang2 yang dorang gubal sendiri?

BODOH GILE.

Ko sendiri yang larang. Ko sendiri yang guna.

Lagi satu yang aku tak faham. Apa maksud ayat dia SAYA TIMBALAN MENTERI BN?

Ko ingat neh negara BN kah?
Ko ingat ko dibayar gaji oleh orang2 BN saja kah?
Ko ingat ko hanya berkhidmat kepada orang2 BN je kah?

BODOH GILE PUNYA MENTERI.

Ko timbalan menteri kewangan II yang mewakili kerajaan Malaysia.

Ko menang wakil rakyat atas tiket BN. Jadi merujuk kepada kawasan pontian tue memang la ko wakil rakyat tiket BN tapi ko perlu bawakan semua suara rakyat tanpa peduli rakyat punya idelogi politik. Dan merujuk kepada jawatan menteri pula, ko serve rakyat. Maka istilah timbalan menteri BN tak wujud sama sekali. Yang wujud ialah timbalan menteri blablabal Malaysia.

Harap je CPGA tinggi. Tapi bangang.

HAHAHA..

Dan ye, sekolah kerajaan sekali pun bukan dibina guna duit kau semata2. Setiap yang membayar cukai menyumbang kepada pembinaan dan operasinya. Maka ko tak payah sembang macam BN pula yang buat sekolah2 tue.

BODOH. Kena lagi kat ko. Sebab memang BODOH pun. 

Hahaa.. 

Baca point2 bodoh dia untuk halalkan BN langgar undang2 ciptaan sendiri kat bawah neh ;

Tiada salahnya sekolah digunakan sebagai lokasi berkempen jentera pilihan raya Barisan Nasional (BN) kerana ia juga merupakan aset kerajaan, kata Datuk Ahmad Maslan dalam ceramah bagi kempen Pilihan Raya Kecil (PRK) Teluk Intan, malam tadi.
Ketua penerangan Umno itu berkata, meskipun banyak pihak mengecam penggunaan sekolah sebagai tempat berkempen dalam pilihan raya, namun mereka mendapat kebenaran Persatuan Ibu Bapa dan Guru (PIBG) sekolah berkenaan untuk mengadakan majlis itu.
“Saya timbalan menteri BN. Jadi saya tidak nampak mengapa kita tidak boleh mengadakan ceramah di sini. "Kerana ini sekolah kerajaan,” katanya ketika berucap di hadapan 500 penduduk setempat di Sekolah Kebangsaan Kampung Selabak di Teluk Intan. -TMI-

Untuk bacaan penuh klik TMI tue okay.

Kbai,